Vizita la dentist for kids


Well, trebuia s-o facem si pe asta. N-am amanat-o, sau cel putin nu voit, cu toate astea lipsa controalelor regulate la dentist isi spune cuvantul. 8 maselute cate are un copil de 4 ani au carii. La amandoi hunii. Prin urmare, 16 carii de tratat, basca o radiografie dentara la Edi, caci cariile sunt in profunzime si e necesara radierea pentru un diagnostic corect.

Something funny: am fost la German Dentist, sediul de la Unirii, saptamana trecuta. La acelasi doctor la care am mai mers si despre care v-am mai povestit ca sunt destul de incantata: Teodora Mihali. S-a purtat exemplar si ne-a spus urmatoarele: Robi nu are nicio carie, doar demineralizari la unii dintisori. Nu facem nimic. Edi are si el demineralizari si multe carii (cate, nu am aflat exact), destul de mari si ce facem? Pai fie sedam/ametim copilul (!?), astfel incat sa poata sa stea nemiscat si sa incercam sa le rezolvam pe toate alea multe intr-o sedinta (!???), desi ea nu recomanda asta (?????), fie stam asa. Asa cum?! Asa, asteptam sa treaca, sa moara nervul, sa cada maseluta, ca oricum sunt de lapte… Desigur, daca apar probleme, sunam si vedem ce facem – nimic concret despre asta, however…

Dubios, zic, copilul cu dureri deja, eu cu Nurofenul la indemana, asadar musai se impunea o alta parere. Am dat cu google, cu grupuri de Facebook de pamant, cu forumuri, mi-am lasat subiectivitatea sa decida din toate cele gasite si am ales Dent Estet 4 kids: http://www.de4kids.ro Unde am fost azi, si-am aflat si vazut cele 16 carii ce ar trebui tratate…

Zic sa ma folosesc si de blog si sa-mi spuneti ce si cum e cu astia. Ca mie mi-a placut mult acolo, nu conteaza, m-am trezit deodata int-un mic palat al copiilor, doar scaunele specifice de dentist nu erau din poza, asadar era imposibil sa nu-mi placa. Sau ca hunii au fost incantati de ce-i acolo, tot aia, la fel de subiectivi si influentabili ca mine sunt si ei. Ca mi-a placut de dr., Andreea Lup, nici asta nu conteaza, mi-a placut si de doamna Teodora Mihali de la German Dentist, dar degeaba. Ca hunii s-au simtit excelent si au cooperat cu dr. si ca abordarea folosita de ei a fost mai ok decat precedenta, poate sa conteze. Ce-ar mai fi? Preturile, ah, da. O caruta de bani. Azi, in ideea ca oricum o sa ne vedem foarte des in urmatoarea perioada, am platit doar un consult, doar pentru un hun, desi amandoi au fost consultati, adica 50 lei. Basca un pansament pentru Edi, sa-i tina de cald si hopefully la adapost de durere pana saptamana viitoare.

In secunda doi in care am revenit in mediul virtual in care-mi fac veacul zilnic am aflat ca cei de la Dent Estet 4 kids sunt jmenari. Adica iau bani multi cam de pomana, fata de altii (n-am aflat cine anume exact) care fac treaba la fel de buna, pe bani mai putini. Sigur, nu ma dau banii afara din casa pe fereastra, nici nu-mi place sa fiu pacalita si sa speculeze cineva, cu folos financiar sau nu, dorinta de bine pe care o am fata de copiii mei. Pe de alta parte, cate babe, atatea obiceiuri si pareri subiective, deci… Important e ca hunii au cooperat, Edi, despre care poate stiti ca este extrem de sensibil si in aceasta perioada si in general, si total nerezistent la durere in comparatie cu fratica, a fost de acord ca cineva total strain sa ii umble in gurita, sa scormoneasca pe acolo in cateva randuri, fara sa zica nici pas. Mai mult decat atat, hunii au stat minute bune cu cineva strain  la joaca, fara sa fim noi de fata, si-au spus numele si varsta si o gramada de alte lucruri, ceea ce nu se intampla in mod normal si ceea ce doamna dr. de la German Dentist nu a reusit, desi eram oarecum prieteni vechi. Nu in ultimul rand, as merge pe intuitia mea, si as face acest efort financiar cu cei de la Dent Estet 4 kids…

Voi ce ziceti sau ce stiti despre Dent Estet 4 kids?

officetour_013officetour_005officetour_021officetour_022

PS: pozele le apartin celor de la Dent Estet 4 kids, azi n-am avut ‘inspiratia’ de a face poze la fata locului. Pozele din cabinet sunt din cel in care am fost consultati azi, daca le vizitati site-ul veti vedea ca au mai multe cabinete.

13 thoughts on “Vizita la dentist for kids

  1. Eu zic sa mergi pe intuitie pur si simplu si sa mergi pe mana copiilor. daca ei au cooperat si s au simtit bine acolo inseamna ca veti rezolva problemele si asta este de fapt tot ce conteaza. in plus, eu cred ca niste oameni care se straduiesc sa creeze o astfel de atmosfera si cadru pentru a primi copii arata ca ei chiar sunt interesati de acei copii. altfel nu si ar fi dat atat silinta. eu inca ma gandesc cu groaza cum era cand mergeam eu la dentist, copil fiind. in timp iti vei da tu seama daca iti iau banii de pomana sau nu. succes mult si dureri cat mai putine!

    • da, asa cred si eu.ma rog, exceptand faptul ca oamenii o fac neaparat ptr ca le pasa de copii. la ce scoruri au si la cat de bine merge bsiness-ul, nu pot sa nu iau asta in calcul. dar ai dreptate, pana la cele 16 interventii artrebui sa-mi dau seama cum sunt lucrurile de fapt. multumesc!

  2. Noi am fost mai intai la Dentestet for Kids (tot pe principiul scump, scump, dar macar sa nu sufere copilu’): avea o carie mica la dintii din fata. Prima sedinta: periere profesionista, mineralizare (peste 100 ron plata, am tacut si am platit, desi pe mine ma interesa caria) + lista cu ce e de facut de data viitoare: caria din fata, desi punctiforma, fiind intre cei 2 dinti cica a afectat ambii dinti, asa ca se platesc 2 plombe. Daca nu sta copilul ametire cu gaz de 2 ori pt fiecare dinte !!! (parca e 300 ron o ametire si noua ne trebuiau 2 pt o carie punctiforma!!). Apoi sigilare dinti/masele: 80 ron/bucata.

    Planul meu era sa mergem sa facem caria (copilul s-a compartat bine la prima sedinta, deci m-am gandit ca nu va fi nevoie de ametire, scutim niste bani :)) si lasam sigilarea pt “never” (unii recomanda sigilarea la dentitia definitiva). Okeeeeeeeiii, mergem la a doua sedinta sa rezolvam naiba caria. Ne asezam si imi zice ca azi facem sigilare. Nop! vreau caria, nu sigilare! Cat m-am contrat eu cu ea, bineinteles ca pe copila au apucat-o spumele marii si nu a mai vrut sa stea, de niciun fel, dr. parca intentionat facea sa-mi arate ca nu sta si ca ar trebui gazata fata. Pana la urma nu i-a mai facut nimic si am plecat, cica sa venim alta data.
    N-am mai revenit la ei. Am mers la German dentist (cabinetul de pe Dorobanti). Cica la dintii din fata nu umbla ca e gaura prea mica si oricum sunt primii dinti care cad. Dar are o carie la masea. A curatat-o fara freza, i-a pus plomba “definitiva”, copilul a stat, totul minunat, pret mai mic. Dupa o luna i-a cazut plomba. Am mers iar, a mai curatat-o (tot fara freza), i-a mai pus o plomba care intre timp a cazut si aia si acum nu stiu unde sa ma mai duc, ca s-a marit caria de la masea si va fi mai greu de lucrat si de suportat pt copila.
    Cam asta e experienta noastra.
    Carmen

    • wow, carmen, ce patanii, imi pare rau ca pana la urma n-ati rezolvat! imi poti spune la ce dr. ai mers la dent estet 4 kids?
      uite, mai jos site-urile pe care le-am gasit eu in cautarea mea de dentist, nu am recomandari, nu am fost acolo, dar cred ca poti incerca:
      http://www.confortdent.ro/contact/
      http://www.dentalclinica.ro/
      http://www.glamourdent.ro/servicii_pedodontie
      http://en.exquisitedent.ro/contact.html
      http://www.dentomed.ro/Stomatologie-Sector-3-Bucuresti_47.htm – de intrebat daca lucreaza cu copiii

      mult succes si spune-mi si mie cum veti rezolva!

      • Nu mai stiu exact cum o cheama, numele de familie era turcesc-arabesc (si arata a turcoaica), nu am gasit-o acum in lista lor de pe site si nici cartea de vizita nu o gasesc (cred ca de nervi am aruncat-o imediat ce am iesit de acolo dupa a doua vizita).
        Aaa, inca o chestie: tot insista cu sedarea, sotul e total impotriva sedarii, ea ne spusese ca are o fetita de 2-3 ani si a intrebat-o sotul daca ea si-ar seda copilul pt atata lucru si a zis ca NU.

        Multumesc pentru link-uri, dar nu stiu daca mai am curaj sa merg fara o recomandare.

        Am descoperit de curand ca mamica unor colegi de gradi de-ai fica-mii (2 frati gemeni) este stomatolog si lucreaza si cu copiii, mi-a spus ca vin copiii de placere la cabinet ca au cadouri pt copii si intentinez sa fac o programare sa vedem cum e, sper sa colaboreze copilul, stiind ca e mama colegilor ei. Si ma gandesc ca si ea o sa fie serioasa si nu o sa ma plimbe aiurea, tinand cont ca ne “cunoastem”. Nu stiu daca e cabinetul ei sau doar lucreaza in acel cabinet.
        Sa vedem. O sa revin cu impresii dupa, daca am fost multumita si ce preturi sunt si restu’.

      • bafta multa!
        asta cu sedarea nu-mi place nici mie neam, cam de asta am fugit de la German Dentist. Aici insa, ori pentru ca ne-au vazut pe noi ca nu vrem clar, ori pentru ca nu e cazul, nici vorba de sedare. mai mult chiar, ne-au zis ca se incearca si fara anestezie initial, locala, daca accepta si suporta copilul. om vedea…
        astept impresii dupa vizita la care veti merge! 🙂

    • asa este clinica este speciala pt copii,doar ca nu tot personalul de acolo este calificat. fetitei mele iau stricat dintii cu un tratament gresit. sunt unele persoane care se dau medici pe acolo desi cred ca sunt rezidenti adica fac practica pe copii dv. eu personal sun multumit de clinica mai putin de o domnisoara care se dadea medic. se numeste Andreea Lup. nu va dati copii pe mana acestei domnisoare nu are pregatirea necesara pentru a lucra . asa c a mare atentie si vigilenta in viitor.

  3. asa este clinica este speciala pt copii,doar ca nu tot personalul de acolo este calificat. fetitei mele iau stricat dintii cu un tratament gresit. sunt unele persoane care se dau medici pe acolo desi cred ca sunt rezidenti adica fac practica pe copii dv. eu personal sun multumit de clinica mai putin de o domnisoara care se dadea medic. se numeste Andreea Lup. nu va dati copii pe mana acestei domnisoare nu are pregatirea necesara pentru a lucra . asa c a mare atentie si vigilenta in viitor.

  4. Eu merg cu băiețelul meu la German dentist. La Teo de când avea 1 anișor,acum are 8,i a scos și dinții de lapte care au avut probleme,i a sigilat și măselele,și în plus,ori de câte ori am sunat, indiferent de ora,ne-a răspuns și ne a sfătuit ce avem de făcut.
    Și el a avut 2 carii la.dinții din fata,și ne a sfătuit sa nu ii tratam.atunci,(la 1 an jumătate) și sa așteptăm.sa.cada. Am ascultat-o și acum are dințiidefinitivi foarte frumoși și sănătoși.

Leave a Reply

