Tu cand te-ai bucurat ultima oara?


O idee frumoasa pe care mi-am propus sa o pun in practica. Asta pentru ca eu cred cu tarie ca suntem stapanii propriului nostru destin, in cea mai mare parte, cel putin. M-am gandit din start ca nici nu-mi va fi greu, avandu-i pe cei doi huni acasa, bucuriile sunt la tot pasul, practic fiecare moment petrecut alaturi de ei e o bucurie. Asadar cel putin din punctul asta de vedere, chiar trebuie sa aleg ce merita pus de o parte din toate bucuriile cu care ma intalnesc zilnic. Nu vreau insa sa ma limitez la atat. Asta pentru ca oricum partea asta care are legatura cu copiii mei, merge bine:), asadar sunt alte aspecte asupra carora trebuie sa ma concentrez spre evidenta lor imbunatatire.

Acum, ca sa ma apuc de treaba imi trebuie un loc in care sa-mi depozitez bucuriile. Un loc suficient de frumos ca sa merite depozitarea lor, dar care sa supravietuiasca in acelasi timp intemperiilor hunesti. Paranteza: ar merita sa impartasesc cu ei proiectul asta, nu? Chiar daca inca nu-l inteleg inca… Ma gandeam la un fel de acvariu cutie din sticla, asa, ca sa se vada frumos multe bucurii adunate. Huh? Pana veniti si voi cu idei insa, le trec intr-o agenda, astfel incat sa le pot face biletele cand voi gasi casuta ideala, s-a facut?

Ideea e de aici.

shutterstock_88057471

Leave a Reply

