Recente creatii hunesti


Sau ce am mai facut in vacanta, in seri lungi de iarna.

DSC_0049

Mai multe poze gasiti pe pagina noastra de Facebook.

Desenele de pe geam/sticla sunt facute din ceva pasta pe baza de aracet colorat, un set cadou primit pe final de luna, o inventie destul de desteapta, zic eu.

Cat despre ghirlanda, ne-a facut tuturor o mare placere sa lucram la ea. Eu mi-am amintit cu drag de zilele copilariei mele, iar hunii au fost incantati ca au putut folosi foarfeca din nou, una dintre marile lor placeri (dupa pictat, deisgur).

5 thoughts on “Recente creatii hunesti

    • exact aceea este, Laura! noua ne place f mult, daca am putea respecta si timpul de uscare, ar iesi cu siguranta niste desene si mai grozave.

Leave a Reply

