Calendarul naturii


In vremurile mele bune (alea in care aveam timp sa mai fac lucruri cu hunii si apoi sa mai si scriu pe blog despre ele), imi propusesem sa le fac un calendar al naturii. Nici nu mai stiu cat timp a trecut de atunci, cert e ca nu am mai ajuns sa fac acest craft. Am ales varianta usoara, am cumparat unul. Dupa care invatam in prezent zilele saptamanii, lunile si anotimpurile. Incredibil cat de bine functioneaza, n-as fi crezut nicioadata. Cred ca in maximum o saptamana au invatat zilele saptamanii. Ce-i drept, aveau ceva antrenament inainte de la mine, insa totusi, reprezentarea grafica conteaza foarte mult la varste fragede.

Calendarul este achizitionat de aici, pretul e infim. Genul de cadou care-mi place: ieftin, bun si folosibil intr-un singur exemplar pentru amandoi!🙂

calendarul naturii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si bonus, o poezie despre zilele saptamanii:

De la unu-ncepi s-aduni
Prima zi se cheama LUNI
Unu si cu unu-s frati
Cea de-a doua zi e MARTI
Trei broscute salta-n cercuri
Stii c-a treia zi e MIERCURI
Patru greierasi vioi
Canta pa-n se face JOI
Cucu-nvata-a numara
Ziua-a cincea-I VINEREA
Cocostarcu-n apa sta
Ziua-a sasea-I SAMBATA
Iar furnica harnica
Gateste DUMINICA
Zilele le stiti pe toate
Dar sa-mi spuneti cate-s: SAPTE

2 thoughts on “Calendarul naturii

Leave a Reply

