Craciun si Revelion 2012


Cam cum am spus si anul trecut, si finalul anului acesta a fost unul dintre cele mai reusite. Mai bun decat in 2011 si evident, mult mai bun decat in anii precedenti.

Am terminat cateva crafts inainte de seara de Ajun, le vedeti mai jos🙂.

DSC_0008

DSC_0015DSC_0040Apoi, ca de obicei a venit Mosul in persoana si pe la noi (ma bucur totusi ca s-a intamplat ca in 2012 sa fim vizitati de mai putini mosi decat in 2011), iar hunii sau bucurat copilareste, cum numai un copil stie s-o faca. I-au si multumit mosului pentru cadourile primite, din proprie initiativa🙂, atat au fost de incantati. Un moment special a fost cand cand l-au vazut pe Mos Craciun ca le inmaneaza scrisorile lor, facute special pentru mosul. Momentul a fost de-a dreptul magic, iar mirarea hunilor, deloc mica.

DSC_0103

DSC_0104DSC_0114

Mosul de anul trecut aici, acelasi ca cel de anul asta, desigur.

De Revelion am fost in Piata Constitutiei cu ei. Am plecat de la ideea ca o sa iesim pur si simplu in fata blocului sa vedem artificiile si am ajuns in Piata. Am stat aproximativ o jumatate de ora afara. Au rezistat eroic pana spre 01.30 in acea noapte, cand am dat stingerea si au adormit in 5 minute, cu gandul la artifiicile care i-au fascinat pur si simplu. Nu inainte de a bea si ei un pahar de sampanie (pentru copii, evident) si de a gusta din tortul facut de tati. A fost frumos.

DSC_0507

DSC_0523DSC_0524

In rest, o vacanta plina de vizite, si cateva peripetii pe alocuri. Despre toate si multe altele, in episodul urmator🙂.

6 thoughts on “Craciun si Revelion 2012

Leave a Reply

