Felicitari de Craciun, colectia 2012


Ma bucur ca am gasit timp si tragere de inima pentru a confectiona si anul acesta felicitari de Craciun. Anul le-am avut pe astea. Anul asta, desi mult mai aglomerat si cu mult mai agitat, am reusit sa fac totusi mai multe modele si parca am avut mai mult spor. Unde mai pui la socoteala ca le-am terminat mult mai repede, cred ca maximum o ora si jumatate a durat totul.

Le-am facut luni, le-am inceput cu hunii si m-am bucurat ca au fost realmente interesati de asta.
Au facut singuri felicitarile pentru educatoare, ma rog, le-am mai retusat eu putin, dar ei au contribuit in cea mai mare parte. Ar fi fost bine daca am fi apucat sa le si dam educatoarelor, ieri dimineata n-am reusit sub nicio forma sa-mi amintesc unde le-am pus… poate de Pasti J.

S-a lasat si cu ceva lacrimi, eram dupa serbarea de Craciun de la gradinita, si hunii erau tare obositi si incercati de emotii. Dar a fost bine in final. Mai jos vedeti cateva poze. Unele dintre ele inca nu sunt finale, in sensul ca as vrea sa le personalizez si cu poze ale hunilor, cel putin pentru bunici. Enjoy!

IMG_1865IMG_1866IMG_1867IMG_1868IMG_1870IMG_1872IMG_1873IMG_1874IMG_1875IMG_1876IMG_1877IMG_1878IMG_1879IMG_1879IMG_1880IMG_1881IMG_1882IMG_1883IMG_1884IMG_1885IMG_1886

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: Cele doua cu portocaliu si galben sunt facute de huni.🙂

 

Leave a Reply

