Povestea brazilor, decembrie 2012


Brazii nostri de Craciun sunt 3, o sa ii vedeti in poze mai jos. Ca anul trecut, avem 2 acasa, unul in camera hunilor si unul in sufragerie. Aceeasi, de cativa ani merg pe mana brazilor artificiali si nu cred ca o sa-mi schimb prea curand optiunea. Ba mai mult, acum ma bate gandul sa cumpar si coronita tot artificiala, daca mi-e dor de mirosul de brad, dau o fuga pan’ la munte si-mi iau si o punga mare cu mine :D.

Anul asta pentru huni am ales rosu si verde, ca si culori. Ma rog, si cateva variatiuni hunesti. Mici :). Pentru cel din sufragerie am ales alb/argintiu si albastru.

Ce mi-a placut in cazul imbodobirii ambelor bucati, a fost implicarea hunilor. Pentru prima data in 4 ani, au cooperat si au contribuit in adevaratul sens al cuvantului la imbodobirea bradului. Si-am ascultat colinde. Si ne-am simtit bine in 3. Si-am invat si cum se pune instalatia. Sigur, mai am de exersat, dar e bine pentru inceput :D.

Asa au aratat brazii nostri anul trecut. La anul vreau sa incerc ceva nou, culori si decoratiuni diferite fata de ce am avut pana acum. Vreau portocaliu. Si mov. Fluturi si fundite mari. O sa ma ucida consortul :).

IMG_1887

brad hunisori

brad gradinita

2 thoughts on “Povestea brazilor, decembrie 2012

  1. Cu adevarat bucurie pentru copii. Bradutii de Craciun ne dau voie sa facem risipa de decoratiuni, iar cand sunt copii ne putem juca in voie cu culorile :). Sunt foarte frumosi brazii vostri .

Leave a Reply

