Scrisoare pentru huni


Azi am chef sa va scriu o scrisoare, dragii mamei. E prima mea scrisoare pentru voi. Vreau doar sa si ramana scris, ceea ce sper ca stiti deja. Vreau sa va multumesc pentru ca sunteti in viata mea. Si voua, nu numai voua. Vreau sa va multumesc ca-mi faceti zilele pline si senine. Vreau sa si scriu cat de mult va iubesc. Vreau sa va asigur, si pe voi si poate si pe mine in acelasi timp, ca am sa va stau mereu alaturi, orice s-ar intampla. Vreau sa stiti ca sunteti cei mai importanti oameni din lume pentru mine. Ca sunteti in primul gand al diminetilor mele, si-n ultimul, la final de zi. Si-n multe alte ganduri de peste ziua incarcata, deopotriva. Mi-e greu acum, dar nu ma las. Mi-e mai usor decat altora, oricum. O sa merg pana in panzele albe pentru voi si cu voi. O sa ma straduiesc din rasputeri sa ne fie mai bine. Si eu sa fiu mai buna. Si voi mandri de mine. Cu fiecare secunda care trece o sa va iubesc mai mult, si o sa lupt mai mult. Nu o sa caut perfectiunea, ci doar pe voi, cat mai mult, alaturi de mine. Si pe mine, cat mai mult, alaturi de voi.

Va iubesc mult, copiii mei dragi si buni!

IMG_1809

One thought on “Scrisoare pentru huni

Leave a Reply

