Scrisoare pentru Mos Craciun


O asteptam cam de la primul Craciun al hunilor, din urma cu 4 ani. Asteptam sa facem aceasta scrisoare, adica, dar evident, erau prea mici. Pentru scris, nici acum nu e momentul, cu toate astea anul acesta am reusit sa cream 2 scrisori pentru Mosul!

I-am ajutat eu la scris, ei insa au decorat-o cum au putut si stiut. Mi-au cerut expres a ii invat cum sa faca: “invata tu, mami!” si au avut rabdare cateva seri pana a fost gata. Am pus-o apoi pe pervazul geamului, sperand ca va veni Mosul sa o ia. Chiar de a doua zi, au uitat de ea:), cand le-am amintit insa au alergat curiosi sa vada daca mai e acolo. Surpriza, nu mai era! Maaare le-a fost mirarea! Sa vedem cat de mare le va fi cand va aparea chiar Mos Craciun, cu tot cu scrisorele… Pe Mosul il stiu bine, isi amintesc absolut tot de la Craciunul trecut, inclusiv cadourile :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: Robi nu a cerut niciun cadou, a vrut doar sa scrie scrisoarea. Edi a cerut doar o masinuta.

5 thoughts on “Scrisoare pentru Mos Craciun

  1. Uite si Iulia a cerut doar un cal, de mos nicolae si o pisica de 50 de euro de Mos Craciun, i-am cam explicat noi ca mosul are multe de cumparat pt toti copiii, ca pisica oricum nu o primeste, daca stiu ca se joaca imi calc pe inima, dar ea se plictiseste de ea in 2 ore, deci nu merita.
    Asa ca baielul tau a cerut doar o masina, dar depinde cat costa. Iar celalalt baietel care s-a multumit doar cu scrisul scrisorii e dragut, te-a lasat pe tine sa alegi.

    • ei, asta s-a intamplat cand am scris scrisoarea, cer si ei tot timpul tot felul de lucruri in fiecare zi. si intreaba non stop cand vine mosul 🙂

Leave a Reply

