Fata mosului si fata babei


La teatru din nou, la aceeasi trupa Zurli si la acelasi Club al Taranului Roman, duminica, 18 noiembrie. Desi ultima oara cand am mers am fost extrem de nemultumita, am zis sa incercam din nou. N-a fost nici de data aceasta o alegere inspirata, asadar cu siguranta vom face o lunga pauza de MTR. Nu a fost atat de mare imbulzeala ca acum doua saptamani, dar organizarea a lasat din nou de dorit. Si copiii si parintii au stat inghesuiti si nu stiu zau cu ce raman dupa. Poate cu o durere de muschi, cum am patit eu…

Am vazut piesa “Fata mosului si fata babei”, care a salvat cat de cat situatia. Chiar a fost ok si pusa in scena foarte bine. Inutil sa zic ca hunilor le-a placut, cum le place aproape orice piesa de teatru. Cu siguranta de Tandarica vor fi mai incantati.

Cateva poze mai jos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Fata mosului si fata babei

    • da, tb mers direct acolo sa iau biletele, ultima oara cand am sunat si intrebat, nu acceptau rezervare. si am ajuns luni la pranz, si tot am prins loc relativ in spate la ei… asta e.

Leave a Reply

