A inceput!


Gata, e oficial, pentru noi a inceput sezonul sarbatorilor de iarna. Sigur ca are legatura cu numarul reclamelor deja prezente pe micul ecran si cu produsele de specific pe care la intalnim la tot pasul, dar nu credeam sa incepem atat de devreme anul aceasta. In weekend am fost cu hunii la cumparaturi, la hypermarket ca de obicei, si-am poposit la raionul cu articole de sezon. Ne-am ales, printre altele, 2 decoratiuni de pus pe geam, in forma de om de zapada. Au fost oarecum dezamagiti ca n-au gasit bradut de pus pe geam, asa ca am stabilit sa facem unul imrepuna. Unul de fiecare hun, se-ntelege.

Cum am facut?

Aveti nevoie de o coala alba, creioane de colorat, carioci, marker negru subtire, lipici cu sclipici (noi am folosit de culoare verde), sclipici praf (argintiu, rosu si verde, in cazul nostru), lipici solid, pensula, foarfeca si laminator. Acesta din urma e optional, insa o data creatia laminata, rezista mai bine la… intemperii :).

Am desenat in creion conturul bradului. Apoi hunii au ajutat la colorarea lui: coroana, trunchiul si steaua din varf. Am desenat apoi cu un marker negru subtire conturul bradului si globurile, pe care le-am colorat ulterior carioci de diverse culori. Am adaugat apoi sclipiciul cel lipicios si verde, pe coroana bradului. De mare efect! In jurul lui bradului, pe urme lasate cu lipiciul solid, am aplicat cu o pensula glossy sub forma de praf. Am lasat sa se usuce (nu suficient de mult, din pacate), apoi am laminat. Am decupat si am lipit pe geam. In timpul laminarii insa, din cauza ca desenul nu era inca uscat bine, culoarea verde a bradului a iesit din contur, asadar daca alegeti si laminarea, atentie la acest aspect.

Rezultatul, in ciuda stangaciilor noastre, a fost pe masura asteptarilor iar hunii incantati peste masura. Asa ca mai facem. Bradutii stau acum linistiti pe geam si pe bucura si ei alaturi de mine, de bucuria hunilor. Stau linistiti langa iepurasii de Pasti :).

Spor la mestesug(ar)it tuturor!

 

 

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “A inceput!

  1. Poti incerca si varianta cu Window Color, faci tu conturul si ii lasi pe ei sa umple spatiul cu vopsea. Decoratiunea va deveni transparenta cand se va usca si vei putea s-o dezlipesti de pe foaie si s-o lipesti pe geam. Foarte draguti bradutii vostri!

  2. Buna Luminita,

    si eu am inceput sa caut idei de decoratiuni de Craciun pe care sa le facem impreuna. Sunt f. tentata de papier mache, desi imi dau seama ca e mai mult pt mine decat pt un copil de 2 ani. Uite cateva idei care mi-au placut.
    Pupici, Ramona

    http://www.teteamodeler.com/eveil/a-eveil/fiche-38.asp
    http://www.teteamodeler.com/eveil/a-eveil/fiche-43.asp
    http://www.teteamodeler.com/vip2/nouveaux/creativite/fiche380.asp
    http://www.teteamodeler.com/activite/bricolage/noel/decoration-sapin6.asp
    http://www.teteamodeler.com/activite/bricolage/noel/boule-cloche-de-noel-1.asp

    • ramona, sar’na mult, foarte itneresante ideile!
      asa e, la 2 sau 3 ani e putin cam devreme, mai mult adultii isi aduc aportul, insa ei vad, inteleg si aleg daca sa le placa sau nu, asa ca tot e un mare castig! si ca sa le palca, trebuie expusi la astfel de experiente, altfel, de unde sa stie? 🙂
      va pup cu drag!

Leave a Reply

