Goana dupa cadou


Da, se apropie sarbatorile, se inmultesc reclamele la tot felul de produse, suntem asaltati de promotii si oferte speciale care mai de care mai atragatoare si provocatoare. Avem de onorat cat de curand un Sfant Andrei, un Mos Nicolae, un Mos Craciun, apoi un Sfant Stefan, un Sfant Vasile si un Sfant Ion. Toate in mai putin de 2 luni. E clar, trebuie sa cumparam ceva cadouri, dar cum alegem pana la urma, ceea ce alegem?

Eu vreau sa imbin utilul cu placutul, sa fiu (o idee macar) originala si sa nu arunc banii pe fereastra. La o prima vedere, ai zice ca e greu sa alegi cadoul care sa indeplineasca toate aceste conditii. Dar nu e, si impartasesc cu voi cateva idei simple, frumoase si care vor fi cu siguranta apreciate:

–          Calendar personalizat cu pozele celor dragi. Cred ca am ratat doar primul an de viata al hunilor, in rest am facut an de an si pentru noi, si pentru bunici. A fost foarte bine primit. Exista o varietate de modele pe piata, se pot face inclusiv sub forma de magnet, pentru frigider.

–          Magneti de frigider cu pozele celor dragi, ca tot vorbeam de magneti mai sus. Am primit de la cresa anul trecut, tot cu hunii. Foarte frumoase.

–          Puzzle personalizat. Am facut anul trecut pentru nepotelul meu cel mare. Anul asta am comandat si pentru huni, cu pise mai mari, mai putine, ca pentru varsta lor. Se pot face din carton sau chiar din lemn, numarul si marimea pieselor variaza in functie de model si/sau producator. Noi avem din lemn.

–          Felicitari de Craciun hand made. Am facut anul trecut pentru bunici si au fost o incantare pentru toata lumea, inclusiv pentru autor:). Anul asta  le vom darui si educatoarelor de la gradinita.🙂

–          Accesorii hand made. Bratari, cercei, coliere, inele etc. Le puteti cumpara sau le puteti face chiar voi.

–          Carti. Aproape nimeni nu mai cumpara astazi carti si asta mi se pare trist. Poate macar de Craciun alegeti sa schimbati ceva. Pentru cei mici, puteti cumpara carti personalizate, cu texte si/sau poze specifice. Veti fi uimiti sa vedeti cat de mult le vor indragi!

–          Scrisori de la Mos Craciun. Functioneaza pentru copii si adulti peste 5 ani. Mie una mi-ar placea sa primesc astfel de scrisori, chiar daca magia lui Mos Craciun nu mai are efect asupra mea decat intr-o mica masura.

–          Decoratiuni de Craciun. Fie ca sunt de pus in brad sau de ornat casa, daca le faceti cu manutele voastre, impreuna cu cei dragi, vor avea un efect aparte atat pentru voi, cat si pentru cei care le vor primi.

Noi le vom face pe toate cele de mai sus. In plus, vom achizitiona jucarii pentru huni, care nu pot lipsi. Inca nu m-am hotarat la ceva anume, nici ei de altfel, asa ca astept idei!

Voi ce cadou alegeti pentru cei dragi?

4 thoughts on “Goana dupa cadou

  1. Eu mai cumpar carti, imi place sa citesc o carte adevarata, sa o las peste tot prin camera…..sa o uit deschisa si sa mi-o inchida Iulia…
    Cat despre cadouri, aici e mai greu in Austria nu cunoastem multa lume, dar ma gandeam sa cumpar ….carti pentru singurele 2 prietene de aici si sa fac un calendar pentru Sot +un parfum. Fetei ii cumpar jucarii, mie nimic, deja am primit cadoul.

  2. Buna ziua! Superbe ideile de cadouri facute de mana, vom prelua si noi cateva. Avem o intrebare, unde faceti/ati facut puzzle-ul personalizat? Mi-ar surade ideea pentru un nepotel si pentru baiatul cel mare. Multumesc anticipat.

Leave a Reply

