Time to get crafty


Se apropie una dintre cele mai indragite perioade ale anului. Indragite de catre copii si adulti deopotriva. Urmeaza timp agitat, dar plin de provocari, de frumos si de creativitate, daca, desigur, stii ce sa alegi din amalgamul sarbatorilor de Craciun. Si daca esti dispus sa fii macar putin altfel. Imi place pentru ca e o perioada alerta si aglomerata, pentru ca e variata si-mi permite sa fac lucruri frumoase, pentru ca-mi permite sa visez. Imi place pentru bucuria si agitatia de nestavilit a celor mici in aceste ultime luni ale anului.

Dar mai presus de toate, ador partea asta din an pentru ca extrem de bogata din punct de vedere creative. Nicicand nu fac mai multe home made / hand made crafts, alaturi de cei mici, cum sa nu-mi fie draga? Si pentru ca e noiembrie deja de ceva vreme, e timpul sa ma apuc de un nou calendar de Advent! Anul trecut l-am facut pe asta, dar pentru finalul acestui an insa ma ambitionez sa fac un proiect mai amplu, de familie, la care sa participe toti cei 4 membri. N-o sa fie usor, dar daca ne tinem de treaba, rezultatul va fi unul spectaculos, trainic, de folosit si peste ani si cu siguranta iubit.

Mi-am ales modelul, am facut lista, saptamana asta finalizez cumparaturile (sper!), iar in weekend incepem si terminam prima etapa. Etapa in care avem nevoie de indemanarea de mestesugar priceput a lui tati. Ar mai ramane apoi aproape 2 saptamani de decorat, finisat si bibilit. Ce ziceti, o sa ma descurc? 🙂

In plus de asta, anul asta vom colora planse cu specific, vom decupa si vom lipi desene diverse de sezon, vom face ghirlande, vom picta globuri, vom face oameni de zapda si mosi si reni si sanii si magneti si braduti si felicitari, vom realiza fluturasi si fundite de pus in brad, si bradul, desigur, il vom impodobi cu mult entuziasm!

Voi ce activitati specifice Craciunului preferati?

6 thoughts on “Time to get crafty

  1. Eu am vazut pe un site german un calendar de Advent dragut sub forma de trenulet din cutii de chibrituri. Imi cam ramasese gandul la el dar totusi nu dau banii sa cumpar atatea cutii 🙂 Si daca era vorba doar de cutii, dar mai trebuiau si dopuri de pluta de la sticle de vin si pe alea chiar nu am cum sa le adun.
    In alta ordine de idei, noi deja am inceput activitatile de Craciun, lipim, mesterim si coloram de zor. Una dintre activitatile mele preferate e, desigur, si gatitul. Parca nu-i Craciun daca nu miroase frumos de la cuptor in casa 🙂

    • da, l-am vazut si eu pe ala, laura, + inca o varianta cu nasturi mari in loc de dopuri de pluta. mi se pare migalos tare si nu situ daca sa ma incumet. in plus, cutiutele par mici, n-au loc decoratiunile si jucarelel pe care vreau eu sa le pun acolo.

      cu gatitul da, de acord cu tine, doar ca trebuie ceva mai mult timp si pricepere:), iar mie nu mi-a dat Domnul si din astea 😦

Leave a Reply

