Pestera, judetul Prahova, masivul Bucegi


Bucuroasa nevoie mare ca in sfarsit pot sa postez pe blog (multumesc, Opera!), impartasesc cu voi impresiile celei mai recente vizite la munte, din weekend. Gandul meu este inca acolo, atat de frumos a fost, imi pare rau ca nici cuvintele, nici imaginile nu pot reda cu adevarat frumusetea locului.

Am fost la Pestera, chiar la hotel Pestera, in creier de munti (undeva la aproape 1600 m altitudine) si chiar daca n-am putut urca pe munte la propriu, fiind cu hunii, tot sunt extrem de multumita de aceasta mini-excursie. Am avut parte de 2 zile pline si foarte frumoase, vremea a tinut cu noi, a fost soare si senin, nicio urma de nor pe cer in cele 2 zile. Drumul a fost si el foarte frumos, incepand cu intrarea in Sinaia, zona Cuibul Dorului. Am trecut pe rand pe la Zanoaga, Bolboci, Cheile Tatarului, pe langa Padina si apoi am ajuns la Pestera. Am vizitat impreuna cu hunii Pestera Ialomitei, felicitari lor ca au rezistat pana la capat, ne-am aerisit plamanii si ne-am bucurat ochii cu peisaje deosebite. A da, si-am vazut un urs, bine ca eram in camera hotelului, pe balcon, altfel n-ar fi fost atat de placuta experienta. Si-am experimentat temperatura de iarna, ziua avea o maxima de 14 grade, iar dimineata la ora 10.00, termometrul se incapatana sa ramana la 0 grade.

Cateva poze mai jos, enjoy!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Pestera, judetul Prahova, masivul Bucegi

Leave a Reply

