In vacanta: la Delfinariu


Un loc unde eu personal mi-am dorit sa ajung cu copiii de cativa ani, in fiecare concediu petrecut pe litoralul romanesc. N-am ajuns nicicum pana anul asta. Nu-mi pare foarte rau ca am mers, insa daca aveti altceva mai bun de facut, nu va bateti capul cu asta.

Noi am ajuns intr-o sambata, cand pe langa show-ul delifnilor era programat si un concert. Relativ ok (muzica pop-rock, live, artisti autohtoni si relativ priceputi), insa total neatractiv pentru copii, nici macar pentru cei mai mari. Si era plin de copii acolo… In fine, asteptam 30 de minute, apoi incepe spectacolul. Il vedem pe leul de mare ce ne arata cateva numere (simple, as adauga), apoi incepe spectacolul delfinilor. 3 la numar, din care doar unul dresat, ceilalti repetand sau incercand sa repete ce facea primul. Copiii au fost incantati, n-a fost rau, pacat ca a durat doar 30 de minute. Apoi concert din nou, moment in care noi am plecat.

Punand in balanta pretul biletului si ce se intampla de fapt acolo, nu recomand. Avantajul este ca in pretul aceluiasi bilet poti vizita si Microrezervatia, Acvariul si Planetariul (unde sunt primiti copii peste 5 ani, deci noi n-aveam cum sa mergem oricum). Una peste alta, e bine ca am punctat-o si pe asta, sa nu zicem ca am pierdut ceva:), dar noi nu mai trecem pe acolo prea curand.

Tarife:

Tarif unic: 50 lei adulti, 25 lei elevi si studenti. Copiii sub 5 ani au gratuitate.

Tarif acvariu (n-am apucat sa mergem): 20 lei adulti, 10 lei elevi si studenti. Copiii sub 5 ani au gratuitate.

Tarif doar pentru Microrezervatie: 10 lei adulti, 5 lei elevi si studenti. Copiii sub 5 ani au gratuitate.

Mai multe detalii pe site-ul lor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “In vacanta: la Delfinariu

Leave a Reply

