In vacanta: in cautarea fericirii fara sfarsit…


Azi episodul 2 din vacanta cu hunii… la circ! Nu mai e un secret ca hunii sunt fani pirati. Nu orice pirati insa, ci cei de la Acquatico Bellucci. Mare bucurie pe capul tuturor ca ne-am nimerit si noi pe litoral atunci cand piratii nostri dragi aveau spectacole in Saturn. Inca au de fapt, va recomand cu caldura sa mergeti sa ii vedeti. Sunt extraordinari!

Sa va mai zic ca hunii au stat cumintei 2 ore cat a durat spectacolul? Pentru mine nu a mai fost asta o mare surpriza, la primul spectacol vazut la Bucuresti hunii au stat 3 ore nemiscati, ceea pentru noi e un record fantastic. De data asta insa au fost mai activi, au ras, au aplaudat, au atins cateva din animale… iar pana sa ajungem la spectacol mi-au aratat toate afisele cu piratii gasite prin statiune, m-au facut atenta de fiecare data cand ne intalneam cu masina lor care anunta spectacolul… suporteri adevarati, ce mai!

Si, cu aceasta ocazie, am achizitionat si un DVD cu piratii nostri, cu un spectacol integral pe care hunii mei il urmaresc cu maxima placere!

Sper sa mai treceti si prin Bucuresti anul asta, noi nu ne saturam de voi nicicum.🙂

Nu mai e un secret, cred, pentru nimeni, ca aceeasi pirati dragi sunt protagonistii celei mai recente editii a emisunii “Serviti, va rog!”, de la PRO TV, ale carei ultime episoade le-am urmarit cu totii cu sufletul la gura, o data intorsi din vacanta. Multe poze senzationale, precum si episoade din emisunea “Serviti, va rog!” si alte noutati, gasiti pe pagina lor de Facebook. Eu n-am mai facut poze, mi-era teama ca ma arunca piratii in larg🙂.

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “In vacanta: in cautarea fericirii fara sfarsit…

  1. pana la urma inteleg ca nu ati mai fost la Ibis in Constanta.. ca parca acolo iti doreai sa ajungeti, nu?
    Piratii sunt adorabili, desi eu una am crezut initial ca e vorba de ceva medical nu de o costumatie.😀

Leave a Reply

