Te rog ajuta-l sa inteleaga lumea!


Tu cum ai reactiona daca copilul tau ar avea autism? Eu una nici nu indraznesc sa pronunt cuvantul cu voce tare, imi pare cel mai mare dusman pe care as putea sa-l am vreodata. Mortii i-as face fata mai usor…

Dupa campania pentru Bibi, am decis sa nu ma mai implic in astfel de cazuri, a fost mult prea multe lucruri dureroase. Si gratuite… Au mai fost cateva posturi punctuale, dar nimic concret. Acum insa m-am hotarat sa ma implic si sa va implic si pe voi, cazul lui Mihaita il stiu demult, dar e departe de a fi solutionat. Asa ca, parinti sau nu, va cer sa-l ajutati pe Mihaita sa inteleaga lumea in care traieste!

Pana la finalul lunii sunt disponibile 3 numere de telefon pe care va sfatuiesc cu tarie sa le apelati, parintii lui au mare nevoie de ajutor financiar. Mai multe detalii, pe blogul lui.

2 thoughts on “Te rog ajuta-l sa inteleaga lumea!

  1. Luminita, am sa le spun si lor, dar iti spun si tie- cei de la NACD, cvi care facem noi terapia cu Cati, au un super program pt copiii cu autism. Au rezultate fantastice! Trebuie neaparat indrumati acolo- e multa munca din partea parintilor, dar mai putin costisitor decat terapiile traditionale.

    • Raluca, poti vorbi cu Dana, te rog? Mama lui Mihai, cred ca o poti contacta direct pe blog sau pe FB: Dana Oncioiu.
      Multumesc din suflet!

Leave a Reply

