Muzeul Militar National “Regele Ferdinand I”


Am fost ieri la Muzeul Militar National si, dupa vizita la Muzeul Satului, mi s-a parut cea mai faina vizita si cel mai frumos muzeu din Bucuresti. Am nimerit si in “Zilele Muzeului Militar”, despre care habar n-aveam, si am vazut ceremonia organizata cu aceasta ocazie, inclusiv o parada, o fanfara si trasul cu tunul – momente la care, au fost vreo 3 de fapt la care am asistat vrand-nevrand, ne-am cam speriat cu totii:).

Dar in rest mi-a placut foarte mult. Intreg Muzeul e alcatuit din 3 corpuri, unul mai mare, central, si alte doua mai mici, foarte bine intretinute si aranjate. Istorie pe paine, in sfarsit ce vroiam sa vad de multa vreme. In mod normal, biletul de intrare costa 5 lei pentru adulti si 2,5 lei pentru copiii peste 5 ani. O avere…. Poze mai jos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Muzeul Militar National “Regele Ferdinand I”

Leave a Reply

