Vesnicia s-a nascut la sat


Postare intarziata, despre vizita la Muzeul Satului, unde am fost cu hunii pe 29 aprilie. Mai bine mai tarziu, nu?🙂

A fost una dintre cele mai frumoase iesiri cu hunii, chiar daca a debutat relativ prost, a cazut Edi chiar la intrare si s-a lovit destul de tare la un picior, motiv pentru care primele 15 minute l-am purtat in brate.

Le-a placut, si lor si noua, au avut spatiu din belsug de alergare, soare si umbra la un loc, poze muuuulte, tare greu mi-a fost sa fac o selectie. Minunat, merita. Am vizitat vreo 4 case si in interior, aici o bila neagra din partea mea pentru detinatori. E drept ca e criza, si pentru fiecare casa de vizitat in interior iti trebuie la personal un om in plus, dar totusi! Se poate creste pretul biletului de intrare, 6 lei acum / adult, copiii pana in 5 ani nu platesc bilet, sigur se pot gasi solutii…

Nu merita insa vizitat magazinul de suveniruri, am lasat o mica avere acolo, frumoase toate, dar scumpeee.

PS: pentru amatorii de pisici, e acolo o casa, pe aleea principala, daca incepi vizita prin partea stanga, unde salasluiesc vreo 7 pisici foarte bine intretinute.🙂

6 thoughts on “Vesnicia s-a nascut la sat

  1. E fain la Muzeul Satului. Si noua ne place… Imi amintesc din anii trecuti si de mitze. Noi le-am prins o data cind erau mici si a fost mare distractie.🙂

  2. Multumim pentru aprecieri.Sunt de acord cu bila neagra si apreciez faptul ca ati inteles de ce nu avem toate casele deschise.dar acum amgasit o solutie temporara si vom putea deschide majoritatea caselor cel putin in perioada verii.Va mai asteptam la Muzeul Satului cu hoarde întregi de huni mai mari sau mai mici

Leave a Reply

