To do list no 2


Cam acum doua saptamani, mi-am propus cele de mai jos. Sa vedem ce-am reusit sa fac.

  1. Calendar activitati cu hunii. Failed. E o treaba ce presupune ceva mai mult timp, pe care, evident, nu-l am. 😦
  2. Curatenie in lista de prieteni de pe Facebook. Done. Incredibil, dar n-am sters foarte multa lume. Au ramas toti cu care chiar interactionez, chiar daca nu zilnic. Sunt peste 300…
  3. Crafts de Paste cu hunii. Done. Aici sunt lucrarile.
  4. Cerut oferta pentru noua haina blog. Failed. Dar asta nu arde. (vedeti cum imi gasesc scuze?)
  5. De mers intr-un loc nou cu hunii, la final de saptamana. Pardon, doua locuri noi, caci lista e pentru doua saptamani. Partial indeplinita. Am mers la teatru (loc vechi, piesa noua, se pune!) si cam atat, vremea rea ne-a tinut in casa in perioada sarbatorilor de Pasti.

Prima lista, cu rezultate, daca doriti sa revedeti.

Concluzia e ca n-are sens sa mai fac astfel de liste, ca n-am cum sa le onorez. Dar ca ma pot stradui mai bine!

11 thoughts on “To do list no 2

  1. sunt sigura ca nu e vorba de organizarea ta, Lumi
    mai bine sa petreci cateva minute, o ora de calitate zilnic decat sa incerci sa bifezi ceva ca sa fie bifat pe lista sau deloc
    esti o mama care reuseste sa strecoare in programul ei incarcat timp pretios alaturi de copii,iar ei simt asta si sunt convinsa ca se bucura de prezenta ta indiferent ce faceti impreuna 🙂

  2. 🙂 Doamne eu nu sunt in stare nici o lista de cumparaturi sa fac si daca fac una o uit acasa sigur:))) Nu stiu cred ca fac de ras genul feminin:))).
    Felicitari si sa o tii tot asa, sa reusesti sa le faci pe toate:)

Leave a Reply

