Leapsa cu finante


O leapsa de la Raluca. Cam tarziu, dar mai bine decat deloc🙂.

Saptamana trecuta, cel mai mult am cheltuit pe mancare.

Daca as castiga maine 10.000 de euro i-as pune deoparte pentru vacante/concedii si/sau copii.

Reteta mea preferata, din cele extrem de ieftine, este ciorba de perisoare. Nu mai pun reteta, o stie tot poporul cred J.

Distractia mea preferata, care nu implica cheltuieli, este o vizita in parc.

Voi considera saptamana aceasta un succes pentru blogul meu daca… ar creste traficul si daca as avea mai multe comentarii la fiecare post.

Daca ar fi sa fac o cheltuiala mare si nu neaparat necesara, mi-as cumpara un aparat foto si as urma niste cursuri de profil.

Cand eram copil, visam sa fiu avocat si jurnalist. Acum sunt undeva intre cele doua🙂.

Dintre mere si pere, imi plac perele.

Intre ghiocei si zambile, aleg ghioceii.

Banii reprezinta pentru mine un mijloc de a-mi face viata functionala mai usoara.

Dau mai departe leapsa la Ioana, Roxana, Camelia, Cojocaritza si Zu, cu scuzele de rigoare daca s-au mai intalnit cu aceasta leapsa.

Leave a Reply

