Razboiul stelelor


Este la fiecare pas. Iata cateva motive de razboi:

–          Ca unul dintre ei are pajama galbena si unul albastra (cine m-o fi pus sa nu le cumpar haine la fel, nu stiu);

–          Pe orice fel de jucarie, chiar daca exista in exemplar dublu, identic;

–          Ca unul dintre ei isi atribuie in gluma numele lui fratica. Adica Robi se da drept Edi, acesta din urma fiind tare indignat;

–          Pe perne seara inainte de culcare, din motiv de culoare fata de perna;

–          Pe paturi, identice, dar asezate diferit;

–          Pe mana lui mami, la somn. Aia cu doua inele (initial aveam un singur inel pe mana dreapta, m-am adaptat, am mai pus unul ca sa fie ok);

–          Pe mami si/sau pe tati, frecvent;

–          Pe canuta de lapte cu Mickey Mouse. De mentionat ca avem doua, identice;

–          Doamne fereste sa se strice una dintre jucarii (din perechile identice);

–          Pe ciorapii cu Mickey Mouse (2 perechi  identice);

–          Pe faptul ca Edi nu trebuie sa cante in timp ce Robi bea lapte (si invers);

–          Pe lego, frecvent (marimi, culori etc);

–          And so on…

In rest, mi-s dragi de nu se poate. Doar sa-mi mai trimiteti va rog un sac (fara fund) plin cu rabdare, bine?

Sursa foto: aici.

8 thoughts on “Razboiul stelelor

    • funny e din afara, caci uneori se suapra tare si eu chiar nu mai stiu cum sa procedez. mai ales cum sa ma impart, ca ma vor amandoi fix in acelasi timp si mi se rupe sufletul si de unul si de altul…

  1. Din afara chiar e amuzant, sigur pentru tine nu e mereu distractiv. Nasii Mariei au gemeni de-o seama cu Elena (3 ani si 4 luni) si sunt familiara cu probleme de genul asta. Si ei au haine si jucarii identice, dar tot gasesc motive de cearta si li se pare ca a celuilalt e mai grozava.😀

    • da, vali, asa e, si eu mai stiu cazuri. nu e grozav, dar macar m-am obisnuit cu ideea ca asa va fi inca vreme buna de acum inainte. doar ma specializez in arbitraj/negocieri etc🙂

Leave a Reply

