Ziua internationala a cartilor pentru copii si tineret


Incepand cu anul 1967, in fiecare an, pe 2 aprilie in intreaga lume se sarbatoreste Ziua internationala a cartii pentru copii si tineret. N-o sa va spun cum stau hunii cu cartile, v-am mai povestit eu ca inca nu le indragesc foarte tare, dar facem progrese, sper ca la anul pe vremea asta sa avem ce povesti in domeniu.

Va provoc insa sa imi spuneti (inca o data daca e cazul) care sunt cartile preferate ale copiilor vostri. Iar daca aveti copii cu mult mai mari decat hunii mei de 3 ani juma’, va provoc la un exercitiu de memorie si sa-mi spuneti care erau cartile favorite ale copiilor vostri la varsta cu pricina sau, si mai bine, care erau ale voastre. J

Si nu in ultimul rand, va provoc sa faceti o fapta buna si sa donati o carte pentru copiii din Valea Popului. Pentru cine nu-si mai aminteste, in luna decembrie a anului trecut asezamantul din Valea Plopului a ars intr-un incendiu puternic. Au ars atunci si cantina si biblioteca asezamantului. Asadar, copiii din Valea Plopului au ramas (si) fara biblioteca.

Mai multe detalii aici sau la nr de telefon: 0722344124. Campania se va finaliza pe 1 iunie. Noi cu siguranta vom participa.

PS: Coincidenta sau nu astazi este si data nasterii scriitorului Hans Christian Andersen.

Sursa foto: aici.

7 thoughts on “Ziua internationala a cartilor pentru copii si tineret

  1. Imi place provocarea! Poate o preiau pe blog (daca imi dai voie) si scriu mai in detaliu despre cartile preferate ale Anei. Oricum, pana acum locul I il ocupa o serie de 4 carti scrise de Tony Wolf: Animalele Padurii, Piticii, Uriasii si Zanele. Absolut adorabile! Stii ce carte iubea Ana la varsta hunilor? O carte de pe vremea mea: Betisorul nazdravan!

  2. Noua ne-au placut mai toate cartile Disney Clasic scoase de Adevarul (cele doua serii), ne plac povestile cu Winnie (avem vreo 6 carti din astea), cu Thomas😀, cu Miffy, cu Jackie, Cei 3 purcelusi. Ne-au placut si vreo 6-7 carti din colectia Nemi de la Nemira care nu sunt povesti clasice, daca ma gindesc bine, cam tot ce am incercat a fost primit bine, unele devenind “hituri”, altele nu😀. Singura la care s-a plictisit dupa prima pagina si m-a oprit din citit a fost Clopotica😀. Nu prea rezoneaza la zane, am bagat eu de seama.

    • hehe, tare asta cu zanele:), e firesc, cred…
      si hunilor le-au atras atentia cat de cat cele din colectia Disney de la Adevarul si tot de la ei, parca, seria Enciclopediilor cu Winnie. imi pare teribil de rau ca nu se mai gasesc pe piata Enciclopediile Disney de la Deagostini. am cumparat acum vreo 2 ani ultimele si singurele 2 numere pe care le-am gasit la chioscuri. care nu mai sunt, au fost maruntite tacit de huni😦.

      • cele de la Deagostini sunt cu Mickey si toti prietenii lui si sunt ffff ok dpdv informatie/cultura/documentare etc. imi pare teribil de rau ca nu le mai gasesc. o sa mai caut pe net, poate fac un reviw si vede cineva…. poate le vinde cineva cumva…

Leave a Reply

