Concert Horia Brenciu


Ma gandesc la postul asta de vineri. Singurul lucru cert pe care-l stiu e ca vreau sa scriu despre cum a fost vineri seara la concert. Dar nu-mi gasesc cuvintele neam, chiar cred ca sunt de prisos… cei care au fost acolo stiu si e de ajuns. Si n-au fost deloc putini, cam 4000 de persoane in fiecare din cele 4 seri de concerte. You do the math now :).

‘Prezentatorul de televiziune’ stie. Stie bine si sa prezinte emisiuni, televizate sau nu, si sa cante, si sa faca show in adevaratul sens al cuvantului, sa tina oamenii in priza cu miile… as spune fara sa gresesc ca e un artist complet. Si nu, nu-s subiectiva. Si nici cei 4000 de oameni (x 4) nu-s nebuni. Astept cu nerabdare urmatorul concert si ma inclin! Felicitari de asemenea si echipei sale, cu totii oameni talentati si deosebiti. Jos palaria!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: nu-mi aduc aminte cand am cantat ultima oara Imnul Romaniei. Ah, da, vineri, la concertul lui Horia Brenciu :). La fel de bine cred ca am fi cantat cu totii cu maxima usurinta si ‘un elefant se legana…’, daca ne spunea Horia :).

PPS: pana la urmatorul concert imi iau un aparat foto performant. Si-un calmant inainte, sa nu-mi mai tremure mainile cand fac poze :).

PPPS: felicitari doamnei de pe locul 21, randul 22, m-a facut sa ma simt tare batrana…

4 thoughts on “Concert Horia Brenciu

    • da, s-au vandut extrem de rapid. au acum turneu prin tara, daca vrei, sigur se mai gasesc bilete, poate prin Ploiesti, Brasov sau Buzau. sau astepti concertul din toamna :). merita!

    • gabi, merciiiiiiiiii!
      mai, era o tanti cam de vreo 60 de ani sa zic, care dansa si aplauda de mama focului, cand in picioare, cand pe scaun, era dementiala, ce sa mai… eu care-s fan HB si mi se parea ca eram super cuminte pe langa ea. 🙂

Leave a Reply

