Live, cu Larry Cohen


Despre parerea mea fata de Larry Cohen, autorul cartii Playful Parenting cred ca stiti deja, am scris in nenumarate randuri despre cartea sa de parinteala playful.

 

 

 

 

 

 

 

 

Am rasuflat usurata cand am vazut ca vine in Romania, sa ne invete ce si cum. Asadar, pe 26 si 27 mai, la Howard Johnson, pentru o zi sau doua, la alegere, afla Cum sa iti cresti copiii prin joc, un eveniment organizat de Atelierele de Parenting, avandu-l ca invitat special pe Larry Cohen. Eu vreau tare de tot sa merg, cu siguranta n-o sa pot fizic sa particip la ambele sesiuni, sper inca macar la prima sa pot ajunge.

Detalii pentru inscrieri aici.

4 thoughts on “Live, cu Larry Cohen

  1. Sa ne spui și noua cum a fost, ca eu sigur nu ajung. Chiar în weekendul ala face Ana 7 ani și cred ca pana si un expert in playful parenting mi-ar spune ca într-o astfel de ocazie trebuie sa stai acasă cu odrasla:))

Leave a Reply

