Gradinarim


N-am fost niciodata priceputa in ale florilor. Am avut cateva tentative, esuate lamentabil. Mureau bietele plante pe capete. Am renuntat si-am pastrat aproape doar ce rezista in conditii extreme: cactusii :). Vreo doi, am zis ca-s de ajuns.

Acum 5 ani am primit singura floare, exceptandu-le pe cele cu tepi, care a rezistat pana in prezent. O jerbera. Am pastrat-o si-n amintirea mamei, era floarea ei preferata. An de an infloreste, iarna de iarna se usuca si hiberneaza. Primavara de primavara renaste, ca pasarea Phoenix din cenusa, chiar cand incep sa-mi pierd speranta ca mai traieste. Anul asta i-am schimbat ghiveciul si pamantul – si bine am facut, era toata numai radacini inghesuite, ma si mir cum de a rezistat. Am pus-o intr-un ghiveci mai mare, jardiniera cred ca-i spune, alaturi de alte seminte din plante asemanatoare. Are acum 5 frunzulite si astept in cel mult o luna prima floare din 2012.

Hunii au participat cu elan si spor, asadar am mai pus o jardiniera cu seminte de flori frumoase. Nu intrebati ce-s, ca nu stiu. 🙂

Ne mai tin companie o Bromelia primita de la sot in luna indragostitilor si care nu da semne de rau deocamdata, si un trandafir japonez, cu ghiveci si pamant proaspat si el, primit recent de la bunica. Si bine-nteles cei 2 cactusi, veteranii casei.

Abia astept sa va arat poze cu toate inflorite si sa va povestesc reactia hunilor, la vederea roadelor muncii lor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: mi-ar fi placut o gradina cu flori si brazi inalti. Nu stiu cum s-ar pupa una cu alta, dar e inca liber si legal sa visez.

8 thoughts on “Gradinarim

  1. I-ai pus la treaba pe huni! 😉
    Si-al meu are o pasiune cu udatul florilor, de cele mai multe ori trebuie sa veghez sa nu fie in exces. Daca il tine, in curind ii voi delega treaba asta 😀

  2. e frumos sa visezi. 🙂 .. poate totusi se intampla cumva si visele tale vor prinde viata!

    Micii gradinari sunt simpatici foc. Par responsabili si stapani pe situatie. 🙂

    • sunt f responsabili, sa stii. nu prea le-a placut sa se murdareasca pe maini, deh, niste sensibili, dar in rest au fost foarte ok.

    • cand erau mici si au inceput sa misune era ca si cand devastau totul in calea lor 🙂 de aici huni, sau tatari, din cand in cand 🙂

Leave a Reply

