Muzeul Aviatiei


Acolo am fost sambata dimineata cu hunii. Ma tot gandeam de ceva vreme unde sa-i mai duc in weekend, cautam ceva nou si cat de cat interesant pentru ei, exceptand parcul si teatrul, care sunt inca la mare cautare, dar ne-am cam obisnuit cu ele. Cochetam de cateva luni cu ideea de a merge in vizita la acest muzeu, dar nu stiam daca li se va parea cat de cat interesant, asa ca am tot asteptat.

Ideea a fost buna pana la urma, asteptarea a meritat, hunii au fost interesati de avioane, vizita a fost de placere. Dar scurta. Si nu neaparat pentru ca muzeul e mic, este, dar nu asta a fost problema. Ci faptul ca a fost ingrozitor de frig inauntru. Mai exact, ceva mai frig decat afara, unde erau vreo 2-3 grade sambata dimineata.

In alta ordine de idei, Muzeul Aviatiei din Bucuresti este asa cum l-a lasat Ceausescu, nu cred sa fi schimbat cineva ceva pe acolo, decat poate, niste becuri. Dar e interesant pentru copii, asa ca recomandam. Vara, pe canicula.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS: n-am platit bilet de intrare si am vazut inca doi baieti veniti in vizita in afara de noi. Banuiala mea e ca, pe o vreme mai buna, chiar vine lumea. Poate aude cineva si la anul vedem ceva noutati, huh?

PPS: aici un tur virtual. Exact asa stau lucrurile, ca-n poze. 🙂

10 thoughts on “Muzeul Aviatiei

  1. Acum vreo cinci ani, in apropiere de Muzeul Aviatiei, era un magazinas unde gaseai cele mai frumoase machete de avioane, unele erau pe rafturi de zeci de ani, la niste preturi modice, vandute de un nene realmente pasionat.
    Ma intreb daca mai e pe acolo, cred ca le-ar place tare hunilor tai, peste niste ani:)

    Te imbratisez.

    P.s.: Ma bucur tare mult ca te-am intalnit, desi la inceput stiu ca m-am impiedicat de cateva momente de tacere, am fost foarte emotionata.
    Esti la fel de frumoasa precum pari, din scrierile tale.

    • draga mea monica, sincer nu cred sa mai fie magazinul :(. de fapt, am cautat un chiosc sa cumpar ceva d ebaut si nu era nimic in apropiere… pacat.
      si eu ma bucur tare ca ne-am cunoscut si-ti multumesc mult pentru cuvintele frumoase! mi-au inseninat ziua!
      te pup.

    • da vali, incerc sa-i duc in cat mai multe locuri, in special la muzee si teatre. sunt atatea de vazut in Bucurestiul asta mult hulit, incat e pacat sa nu incercam. vreau sa cunoasca Bucurestiul de mici, asa cum eu nu l-am cunoscut – a fost o premiera si pentru mine vizita la Muzeul Aviatiei…

    • habar n-am, se pastreaza f bine frigul, e mult beton si fier acolo si totul e bine inchis… e ca intr-o casa veche unde e tare frig si vara, stii? doar ca aici, nefiind incalzire probabil, e foarte frig si iarna… tare-mi e ca nu si-au propus sa atraga pe cineva acolo:(, nici taxa de bilet n-au, de ce s-o faca?

Leave a Reply

