Cele mai frumoase 10


…felicitari (recomandari) de 8 martie. Si proaspete, adica de anul asta.

Am ales sa ma opresc tot la capitolul felicitari handmade. De orice manuta, de orice fel. Cu o zi intarziere, caci deh, ieri a fost o zi din alea. Motiv pentru care noi nu le avem pe ale noastre, felicitarile. Nu inca, cel putin, n-am abandonat de tot proiectul, astept huni cu toane mai bune.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Caietul cu minuni.   Felicitari simple, frumoase, numai bune de facut cu manute mici de copii.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Broderie pe hartie, aici si aici. Iata ceva ce n-am incercat pana acum, imi pare ca dureaza o vesnicie, dar la cat de bine arata la final, sigur merita. Si nici nu e greu de facut, recomand. Nu-i vad pe huni facand asta, dar pentu fetite, cine are, e o idee foarte buna. Eu o sa fac una-doua, pentru sufletul meu, pentru nemurire, pentru ca vreau sa-mi iasa pur si simplu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • De vanzare sau de inspiratie, la Laura. Quilling, nu putem rata. Candva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Daruind vei dobandi. O gramada de modele pentru inspiratie si nu numai. Le puteti achizitiona, in scop caritabil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Sa fie cu noroc, zic, uite pe asta o sa o incercam si noi. La Revista Atelierul.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Tot quilling, de la Cristina de data asta.  
6 thoughts on “Cele mai frumoase 10

Leave a Reply

