Martisoare de huni din aluat


Sau martisoare reloaded, partea intai a fost ieri.

Ideea am gasit-o prima oara aici, la Doua Fete Cucuiete (si talentate, as adauga), iar reteta originala de preparare a aluatului o gasiti la Activitati creative pentru copii, pe langa o gramada de alte lucruri interesante.

Materiale necesare: faina, sare fina, apa, forme de prajituri sau alte forme de modelaj, acuarela/tempera, carioca/marker diverse culori, carton colorat, foarfeca cu model, glitter, snur de martisor.

Mod de lucru:

Nu reiau partea cu prepararea aluatului, o gasiti in link-ul de mai sus pe larg. O data martisoarele scoase din cuptor se lasa la racit aproximativ 30 de minute, apoi se poate trece la decorarea lor. Noi am folosit initial acuarela simpla (si nu de foarte buna calitate, recunosc) motiv pentru care nu aveau un aspect prea dragut. Am retusat apoi cu markers colorate si la final am decorat cu lipici cu sclipici. Dupa ce s-au uscat, am prins snururi de fiecare si le-am capsat pe cartoanele taiate in prealabil cu foarfeca cu model.

Ce au facut hunii

Ei bine, de data asta hunii au participat cam 50% din timp la crearea martisoarelor, ceea ce este chiar mare lucru. Am decupat impreuna cartoanele (etapa I), am modelat martisoarele cu ajutorul formelor de prajituri (etapa II) si am pictat mai apoi martisoarele (etapa III). Mami a retusat la final, a decorat si a capsat, ieri, undeva pe la miezul noptii. Toata operatiunea a avut loc in 3 zile, intrucat fiecare etapa a durat aproximativ 1 ora, si asta e mult dupa ora 19.00, pentru huni de 3 ani cu program zilnic de cresa.

 

Fara sclipici

 

 

Finale

Cu aceste martisoare participam si la Concursul National de Martisoare, organizat de Copii si mame, la Sectiunea Martisoare create de copii sau cupluri mama-copil.

Data viitoare le facem din fimo, vor iesi cu siguranta mai frumoase. Sau poate incercam si mai devreme ceva, de Pasti.

12 thoughts on “Martisoare de huni din aluat

  1. Ah, uite unde era link-ul de unde imi venise si mie ideea…😀 multumesc. Si bravo pentru tenacitate, doua randuri de martisoare e ceva! Data viitoare poate facem un atelier, poate se mobilizeaza copiii impreuna🙂.

Leave a Reply

