Borcanele pentru mancare de pici


Recunosc ca ideea postului a venit din partea Adei, indirect. O idee plina de amintiri dulci-amarui, dulci pentru ca era o perioada foarte frumoasa, amare pentru ca s-a dus, cum se duc si nu se mai intorc cu toatele. Este vorba despre recipientele de depozitare alimente de la Avent. Am incercat si altele, niciunele nu s-au ridicat la inaltimea celor de la Avent. Sunt disponibile in 2 marimi, de 180 ml si de 240 ml. Vreo 10 la set, pretul fiind absolut acceptabil din punctul meu de vedere. E de cautat putin insa pretul asta acceptabil, le-am tot vazut si la preturi mai ridicate. Eu am luat un set de 10 de 180ml, in 2008, si am dat vreo 80 lei cu totul. Decent si inca le mai folosim.

Foarte important e ca le poti congela cu totul, iar un borcanel e fix cat ii trebuie unui copil intre 1 si 2 ani sa manance la o masa. Unui copil in limite normale asa, un mancacios poate avea nevoie de 2J. Pe noi ne-au ajutat foarte mult dupa ce eu am inceput serviciul, cand le lasam bunicilor mancarea gata preparata, pasata si congelata, pentru vreo 4-5 zile, dar si in plimbarile prin parc, cand hunii aveau mereu in program cate o gustare.

Foarte foarte important, nu au BPA.

De asemenea, in calatorii au fost foarte utile, pe cand hunii mancau inca pasat, gatit si servit numai de mine. Imi vin acum in minte si alte instrumente absolut necesare cand ma gandesc la calatorii (gen blender, steamer, incalzitor, termos), dar zic stop, poate n-or fi toti ca mine, sa plece la mare cu toata bucataria in portbagaj :).

Una peste alta, recomand cu caldura borcanelele de la Advent, sunt o solutie eifcienta, practica si la un pret decent.

Sursa foto.

Leave a Reply

