Viata cu hunii in culori si zapada


In weekend am exeprimentat pentru prima oara pictatul. Recunosc ca n-am inceput mai devreme din cauza mea, din comoditate si teama de mizerie, si ca as fi putut cu usurinta sa fac pasul asta mai curand, dar tot e bine si acum. Hunii au fost incantati, au cooperat, au apreciat. Si mi-am dat seama ca le plac culorile tari, lucru de inteles de altfel, si ca le e mult mai usor sa picteze, decat sa deseneze. Activitate care i-a tinut ocupati 40 de minute pentru prima oara, si pe care am repetat-o in reprize de cate 20-25 de minute ulterior. Duminica dimineata cand s-au trezit au cerut sa picteze, pe nemancate :). Operele lor de arta mai jos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am profitat si de vremea frumoasa de afara si am fost in IOR si sambata si duminica. Tati s-a intrecut pe sine si ne-a facut cate un om de zapada in fiecare zi, sambata fara manusi chiar, la lumina felinarelor din parc. Am vrut din tot sufletul sa-l ajut, dar fara manusi n-am reusit sa fac mai mult decat un bulgaras. Am facut in schimb muulte poze.

Om de zapada cu par

 

 

 

 

 

 

 

 

Om de zapada dracusor

 

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Viata cu hunii in culori si zapada

  1. Pozele cu pictatul sunt la voi in bucatarie? Nu de alta, dar visul meu din copilarie era sa am o bucatarie cu masa si bancheta. Nu cu scaune in jurul mesei. Si nu numai ca am scaune, dar sunt si mici si fara spatar, ca altfel nu au încaput.

    • dap, ioana, la noi in bucatarie – pe care, fie vorba intre noi, o ador! are tot ce-i trebuie, inclusiv canapele si TV, e spatioasa si primitoare. singurul defect e ca n-are usa, deh, fite de tineri burlaci cand ne-am mutat, acum imi pare rau.
      scaune avem si noi, 2, mici si fara spatar, dar stau mereu sub masa si le folosim destul de rar.

Leave a Reply

