Calaverii neinfricati


Aka huni de weekend🙂.

 

 

 

 

 

 

 

 

Le-am facut dintr-o coala A4 din burete, de fapt, dintr-un sfert de coala. Pentru inspiratie, am mers aici.

 

 

 

 

 

 

 

 

Am mai folosit un siretel de la carticele acestea, e elastic si carliontat si mi s-a parut ca se potriveste foarte bine. Poate fi inlocuit usor cu orice tip de siret/elastic/ata. Hunii au fost incantati.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iar ideea mi-a venit vazand bucuria de pe fata Mihului de aici, incercand costumul cu Spiderman. bine, masca lui e muult avansata fata de a noastra, dar just wait a bit, o sa mai facem una!🙂

6 thoughts on “Calaverii neinfricati

    • merci, cami! dar nu era costum de Spiderman ala sau am inteles eu gresit??
      noi il stim oarecum, avem un puzzle cu Spiderman, dar ce face el nu stim exact si nici la desene nu ne-am uitat, n-avem loc de Sportacus…🙂

Leave a Reply

