Back-up pentru agenda telefonica sau cum e cand traiesti intr-un balon roz


Daca n-aveti back-up pentru agenda telefonica, sa va faceti unul urgent. Chiar daca nu patiti (nu va doresc) cum am patit eu aseara, cand am constatat ca nu mai am telefon. A disparut ca prin minune dupa calatoria cu autobuzul.

M-am enervat, mi-a trecut, nu mi-a parut asa rau dupa aparat, era telefonul de serviciu, nu sofisticat, nu cel bun, personal, pe care inca-l am! Cu tot cu multe poze cu hunii in el, cred ca daca-l luau pe asta, cadeam in depresie pentru vreo 3 zile.

Am trecut si peste socul pierderii contactelor, foarte multe erau in telefon, SIM-ul fiind arhiplin de cativa ani deja. Nu e prima oara, si tot n-am back-up pentru agenda telefonica, asa ca cine face ca mine, ca mine sa pateasca.

A ramas senzatia de scarba insa, chiar si dupa o noapte cu somn bun. Cum spuneam, nu e prima oara cand mi se intampla, nu e ca si cand traiam intr-un balon roz plin numai cu lucruri minunate si-n care oamenii sunt cu totii buni si cinstiti. Dar asta era sentimentul, poate si pentru ca nu mi s-a mai furat nimic de cativa ani, ca toate-s bune si frumoase in lumea mea. Ei, iata ca nu-s.

Buna dimineata, viata e frumoasa!

8 thoughts on “Back-up pentru agenda telefonica sau cum e cand traiesti intr-un balon roz

  1. of-of…..asa e….traim in lumea noastra care pare departe de toate…..din cand in cand dam peste ceva care ne aduce cu picioarele in….
    uitasem cum sa calatoresti cu mijloacele de transport…cred ca au trecut mai bine de 6 ani de cand am fost ultima data….

    • eu doar cu mijloacele de transport circul, ca sa nu petrec 4 ore din zi in masina :(.
      asta e, trebuia sa ma trezesc si eu la realitate cumva. daca la Tv nu ma ma uit decat la desene, si daca nimic altceva nu ma perturba, nah uite, s-a ivit ocazia…

  2. Te inteleg si eu luni (13.02.)mi-am pierdut telefonul in parcarea de la bloc cind am coborit din masina! Eu imi facusem acum citeva luni back-up, deci n-am pierdut decit numerele recente. Insa aveam niste pozuci frumoase cu Bubu pe care nu le mai scosesem…e naspa, dar ai si un motiv de bucurie:iti vei lua un telefon nou!

    • alina, nu ma bucura neaparat un telefon nou. pe asta (aparatul in sine) il aveam doar de cateva luni, ca se stricase cel vechi. asta e, noi sa fim sanatosi!

Leave a Reply

