And the winner is…


Tusibebe!  Ain’t that cute? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am primit recent un premiu pentru blog, un fel de leapsa virtuala ceva mai originala. Destinata initial promovarii blogurilor mai putin cunoscute, cu cca 200 de vizitatori/zi, aceasta leapsa a suferit ceva modificari in timp, in sensul sunt premiate si bloguri cu trafic ceva mai mare. Initial erau 5, apoi s-a ajuns la cate o fi de cuviinta. Nimic rau in asta, repet, ideea e faina si laudabila.

O sa reiau si eu regulile mai jos si voi raspunde la chestionar, apoi am sa premiez la randul meu 5 bloguri. Ce-ar mai fi? Ah, da multumesc Claudia pentru premiu! 🙂

Iata regulile jocului:

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.

Este vorba de Claudia, dupa cum povesteam mai sus. Merita sa zaboviti putin pe blogul ei, in special pentru retetele culinare si pentru activitatile cu si pentru copii. Cea mai recenta e chiar foarte faina si de efect.

2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.

a. Care este produsul de machiaj favorit?

Rimel.

b. Care a fost trend-ul preferat in 2011?

Aici nu m-ati nimerit dragilor, habar n-am, nu-s in trend, n-am fost si probabil nu voi fi niciodata.

c. Care este desertul tau preferat?

Tiramisu.

d. Culoarea preferata?

Rosu.

e. Care este prenumele tau?

Luminita Maria.

f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o.

Tina Turner, Simply the best.

g. Pisici sau caini?

Caini

h. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.

Nu stiu sa merg pe bicicleta. 🙂

3. Premiaza cate bloguri crezi tu ca ar merita acest premiu.

Grea alegere, o sa ma opresc la 5, asa cum imi amintesc ca era aceasta leapsa inca de la inceput si o sa aleg bloguri mai putin traficate, dar care merita sa le acordati cel putin cateva minute din timpul vostru zilnic:

  • Cristina, Blogul mamei incepatoare. Scrie cu si depsre copii si nu numai. Scrie cu picioarele pe pamant si cu mult umor. Nu mai este chiar o mamica incepatoare, o sa vedeti. 🙂
  • Camelia, Jurnalul lui Mihnea scris de Mama, o mamica plina de creativitate si inspiratie in educatia micului sau pui de om. De vizitat zilnic.
  • Adriana de la Cei 3 ciobanei si ale lor Zambete, pentru optimismul pe care-l inspira. Si pentru ca ma inspira.
  • Ioana cu Ana, Blog Asa si-asa, o mamica cu experienta si cu un simt fin al umorului si-o fetita absolut delicioasa.
  • Jurnal de mamica. Pentru ca are un pusti absolut adorabil si nazdravan (cum sunt toti, de altfel:)) si pentru ca-mi face pofta de mancare. Una buna, gustoasa si sanatoasa, sau cel putin asta se intrevede printre randurile bloglui, din cand in cand.  

4. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.

Done. 🙂

12 thoughts on “And the winner is…

  1. Multumim, suntem onorati, ii spun si Mihului ca a luat premiu, cred ca iar ma pune sa ii fac o medalie :D.
    (Aha, te-am prins, deci nu stii sa mergi pe bicicleta?? tz, tz, tz. Vei invata impreuna cu hunii cred).

  2. Mulţam fain pt premiu! De când cu blogul, amprimit mai multe premii decât la şcoală 🙂 Îţi mulţumesc din suflet pentru aprecieri şi dă-mi voie să te contrazic: tot o mamă începătoare sunt. Asta în privinţa chestiilor de care mă lovesc în creşterea Alexiei şi pe care le rezolv cam stângaci… Noroc că mai trag cu ochiul pe la mămicile cu copii mai măricei decât Alexia şi aşa reuşesc şi eu să mai “fur” meserie 😉
    Cât despre mersul pe bicicletă, stai liniştită, până la pensie mai ai tot timpul să înveţi 🙂

Leave a Reply

