Inimioare de Sf. Valentin


E o sarbatoare care nu-mi place foarte mult si pe care nu-mi aduc aminte s-o fi sarbatorit vreodata. De fapt, Ziua iubirii, aia romaneasca, Dragobetele, imi place, si incerc sa-i pun un semn in fiecare an, dar The V Day, cea imprumutata de la altii, nu-mi face cu ochiul. Dar e o ocazie de a mai face ceva cu hunii, asa ca profit din plin. Astazi, de fapt aseara: inimioare pe usa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daca avem timp, facem si partea a doua in seara asta, activitatea cu “mimoale” lipite pe usa ne-a tinut ocupati o ora si 10 minute si, printre baita si cina, n-a mai ramas loc de altceva.

Si florile, multumesc tati!🙂

 

8 thoughts on “Inimioare de Sf. Valentin

  1. mama-mama ce de inimi:)))
    la noi abtibildurile sunt ascunse bine de mami pentru ca piticii au binevoit sa acopere usile de la camerele lor si ceva mobila de la ei din camere (incet-incet s-au petrecut lucrurile….mai ales cand mami nu-i acasa, iar bunicii sunt primii pe lista de “pacalit” si acaparat foliile cu abtibilduri)😀
    asta am observat si eu: daca le dai abtibilduri,sunt asa preocupati…..;mai nou,le propun eu din start sa faca “proiecte” cu abtibilduri pe hartie (trenuri,oameni,felicitari…) ca sa le indeplinesc dorinta de a lipi :)) , dar si sa controlez cat de cat locul unde le lipesc😀
    felicitari pentru hunii tai frumosi si cuminti🙂

    • sar’na mult, eu le-am dat voie sa faca ce vor cu usa de la camera lor, o sa pun o poza candva. pe partea din fata e deja plina, ma rog, pana la inaltimea lor, acum am pus inimioarele pe partea din spate, doar acolo mai aveam loc.
      am incercat si noi pe hartie, n-au fost f incantati atunci, ce-i drept se intampla acum vreun an, o sa mai incercam, poate mai organizat.🙂
      pupam!

  2. vai ce de inimi, ne-ati intrecut ca numar. Dar ale noastre -s mai mari :))… se lauda capra cu puiul ei:).
    foarte frumos va distrati si invatati despre iubire si cum se impartaseste aceasta. Spor la joaca in continuare, ca de inspiratie nu duceti lipsa.

    • vavaly, ale voastre-s mai mari si mai frumoase!🙂
      eu sunt incantata de ce vad la voi mereu, gasesc inspiratie si creativitate in tot ce faceti si va urmaresc cu mare drag!

Leave a Reply

