Lucruri simple?


Sau ce-am facut saptamana trecuta, cu huni bolnaviori, retinuti la domiciliu din cauza unei viroze. Am luat la rand cam toate jucariile si jocurile, astfel incat sa apelam cat mai rar spre deloc la TV. Iata mai jos cele de care hunii sunt cu adevarat incantati. La 3 ani si 4 luni.

Cuburi cu cifre si desene

O sa revin si cu poza, sunt niste cuburi mici, din lemn, relativ simple, cu cifre pe o parte, litere pe alta parte si desene. Literele sunt impartie in 4 culori: rosu, verde, galben si albastru. Asa repetam si invatam cifrele, literele, culorile, cateva forme si desene de baza, cum sa sortam si sa asociem. Pot fi de asemenea folosite si pentru diverse constructii. Am vazut ca le are si Raluca  🙂.

Stampile

Asta e noua gaselnita sau pasiune, dureaza pana si o ora toata treaba. Stampilam pe coli mari, albe, de impachetat. Avem stampile de la Melissa & Doug, pe care le recomand cu drag: avem fluturi, inimi, buze (?!), flori, soare, smiley faces (toate intr-un set) si vehicule (un alt set).

 

 

 

 

 

 

 

 

Lego

Pe langa constructiile de baza, dar care in cazul lor devin din ce in ce mai complexe, mai nou le place sa sorteze piesele pe culori si sa le depoziteze in diverse cutii, cutiute, castronele sau oale🙂. Sau fac constructii dintr-o singura culoare. Aportul lui tati e de apreciat, n-am vazut robotei si barcute mai frumoase ca cele pe care le face el.

 

 

 

 

 

 

 

 

Puzzle reloaded

Pe langa cele clasice pentru copii mici, din lemn, cu sau fara maner, despre care v-am mai vorbit, tot de la Melissa & Doug, am trecut la cele standard sa le zicem, ale caror piese au forma clasica de puzzle (cele cu multe piese). Am ales tot variante din lemn pentru moment. Dureaza mai mult si nu le fac fara mine, insa isi pun din ce in ce mai mult mintea la contributie. Ne indreptam cu succes catre cele mari, de podea.

 

 

 

 

 

 

 

 

Desene

Nu desene animate, desi au fost si din astea in program. Am desenat, la propriu, foarte mult, mai mult eu decat ei, imi cer sa le desenez eu diverse si apoi le denumim. Mai nou, am facut contururi de manute si picioruse de huni dulci. Cred ca o sa le inramez pe cele mai reusite.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sortatoare de forme

Despre care am mai vorbit si care sunt in continuare la mare, mare cautare. Poza aici.

Altele

Dezordinea Ordinea si propria organziare huneasca sunt si ele prezente pe lista noastra. Jucariile migreaza din cutiile casute in alte cutii sau in pungi. Una cu masini, una cu magneti, una cu lego, una cu carti, una cu mingii… desfatatul pernelor e si ea o activitate captivanta.

PS: au inceput sa arate un oarecare interes fata de carti. Cele din colectia Disney, de la Adevarul, precum si cele din seria Enciclopediilor Disney, tot de la Adevarul. Nu au inca foarte multa rabdare si trebuie sa scurtez cu mult povestile, de fapt trebuie sa le povestesc ce infatiseaza ilustratiile si cam atat. Dar e un pas inainte, zic eu.

6 thoughts on “Lucruri simple?

  1. Cam asta facem si noi mai ales de cind s-au mai rarit iesirile pe-afara din motive evidente :D… Al meu insa se plictiseste repede de stampile iar cu cuburile ma pune pe mine sa construiesc :((((. Minute si picioruse tot desenam, puzzle-uri facem dar in top (dupa masini) sunt cartile. Si noi tot cu colectiile Diseny am inceput dar acum mi se pare ca ar sta sa citesc orice😀 Si cu ordinea n-avem nici o legatura… Aaa, si mai merg abtibildurile! si un pic de desen cu minutele mai ales…

    • dada, uitasem de abtibilduri, si hunii sunt fan, desi n-am mai incercat in ultima vreme!
      ce bine ca ii plac cartile, poate vine si vremea noastra🙂

  2. Ce frumos va jucati voi acolo in echipa, ne place.
    Sa inramezi tabloul cu manute si picioruse, vor deveni amintire frumoasa peste timp. Noi avem un colaj facut la 2 ani, am facut copacei cu flori din manute si picioruse, un porumbel, a iesit un peisaj in buna regula. Il tinem expus la loc de cinste pe perete, sa il vada toata lumea.
    vavaly

  3. Educatoarea de la gradinita Anei ne-a facut adou niste tablouri cu manutele copiilor. I-a pus sa-si dea pe palme cu niste acuarele lavabile si apoi au pus manutele pe o coala de hartie colorata. A iesit un tablou cu o manuta dragalasa. Mi s-a parut faina ideea.

    • ioana, dap, f interesanta ideea. vreau sa incerc si eu cu acuarele, mi-e teama de mizerie, dar e o activitate f fun ca s-o ratam.🙂

Leave a Reply

