De iarna: saniuta ideala


Pentru noi, saniuta ideala a fost cea pe care a updatat-o tati. De 2 ori:). Acum o folosim asa cum am cumparat-o initial. E usoara, dar rezistenta, ieftina:) si colorata. Sper sa apucam s-o folosim, desi cu toate codurile astea ba de ger, ba de viscol si ninsori, ne prinde primavara din urma. Nota bene: cine n-are tatic inventiv ca al nostru, sa-si cumpere.🙂

Varianta 1

 

 

 

 

 

 

Marea problema in 2009 era ca nu gaseam nicicum saniute cu centuri si spatar. Probabil si pentru ca ne-am trezit sa cumparam in plina iarna. Asa ca am improvizat.

Varianta 2

 

 

 

 

 

 

Cu spatar, dar fara centuri, ca n-au mai vrut.

 

Varianta finala

 

 

 

 

 

 

Si care de, fapt, si varianta initiala.🙂

 

 

Dar cel mai mult mi-a placut asta, saniuta-carucior practic, dar la dublu nu m-am incumetat s-o iau, in 2009. Acum nu mai e cazul, nu ca as da atatia bani acum:), dar au crescut, nu mai merge pentru huni, sunt activi, ne mai aruncam de pe sanie, o mai tragem si pe mami, de-astea.

Sursa foto: aici.

8 thoughts on “De iarna: saniuta ideala

  1. si eu am poftit la sania aceea, dar noi ne-am ales cu una plianta din lemn, pentru care a confectionat Sorin un spatar… deoarece nu mai aveau pe stoc si spatare pana ne-am hotarat noi.🙂

    • mamituni, au trecut vreo 3 ani de cand le-am luat, cred ca din Cora Pantelimon.
      Dar am vazut recent cu vreo 40 de lei, in Auchan Titan. cred ca se gasesc cam in orice supermarket.

Leave a Reply

