De ce nu scriu despre ‘revolutie’


In primul rand, nu e vorba de nicio revolutie si nici nu se compara cu ceea ce s-a intamplat in 1989, ca tot si-au amintit unii si despre asta.

Apoi, cum as purtea sa scriu despre ceva ce nu cunosc??! N-am fost acolo. Poate voi ajunge. Poate nu.

In mod normal, ma tin departe de astfel de subiecte. Care nu au legatura cu copiii, ai mei sau nu, caci despre ei si pentru ei scriu. Da’, mai sa fie, asta cam are legatura cu copiii. O MARE legatura.

Si nu in ultimul rand, traiesc propria mea revolutie si asta imi ocupa tot timpul.

Dar voi, aceea care comentati pe marginea subiectului, aceea care NU ati fost acolo, de ce scrieti?? Intreb retoric, nu va obositi sa-mi raspundeti…

N-am fost acolo, nu voi vorbi despre asta. Dar ii respect pe cei care merg! Si-i las pe ei sa vorbeasca…

Va urma

One thought on “De ce nu scriu despre ‘revolutie’

Leave a Reply

