O seara obisnuita cu hunii


E cam asa: somnul de amiaza, mancat pe fuga, plimbare in parc, suc, baie. Dupa care baie, dezbracarea! Cam 15, atat rezista halatul sau hainutele pe ei dupa baie, indiferent de anotimp.  Apoi iar mancat pe fuga, ocazional, nu se-ntampla zilnic. Apoi… de-ale casei, fiecare ce poate si cum poate.

De exemplu, marti seara, s-a simtit nevoia unei reorganizari in raionul de jucarii camera lor. Au lucrat in echipa si cu cap. Robi scoatea pungile puse bine la pastrat, parca special pentru astfel de ocazii, din sertarul din bucatarie, si le aducea catre fratica, in dormitor. Care fratica le umplea atent cu jucarii, nu multe per punga, cat sa poata fi carate pana in sufragerie. Robi era responsabil de aceasta din urma treaba.

Au rasuflat usurati dupa vreo ora, cand au terminat de sortat si aranjat. Iar eu m-am uitat linistita la stiri (linistea aia dinaintea furtunii care m-a cuprins cand mi-am dat seama ca eu raman sa strang dupa).

Pasul 1: pungile din bucatarie

Pasul 2: hunii sortand si aranjand – nu pun poza, sunt in curu’ gol :).

Pasul 3: pungile pline, in sufragerie.

PS: au evoluat putin fata de cum faceau aici, nu credeti?

 

10 thoughts on “O seara obisnuita cu hunii

  1. hi, hi, mai mie acum mi se par lucrurile mult mai organizate decit in postul din link 😀 Si sa stii ca si al meu e pasionat de pus jucariile in pungi si carat dintr-o incapere in alta. si mi le prezinta drept… cadouri. 😀

Leave a Reply

