Goana dupa zapada


A fost sambata, 7 ianuarie. A fost la Sinaia si a fost zapada, proaspata, curata, numai buna pentru bulgarit, pentru construit oameni de zapda, pentru pozat, pentru distrat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De notat:

–          Hunii s-au simtit ca pestele in apa, stiau de acasa unde merg si de ce, dar tot nu ma asteptam sa le placa atat de mult;

–          Au invatat sa se tina bine pe saniuta, asadar faptul ca nu avea spatar nu ne-a incomodat deloc;

–          Le-a placut cel mai tare sa se dea pe derdelus;

–          Au ajutat la constructia mini-omului de zapada;

–          Au fost cuminti in masina, au cooperat tot drumul;

–          Au mancat excelent, iar in noaptea imediat urmatoare au dormit Bustean, nicio trezire, 9 ore si jumatate

–          Mi s-a parut ca s-au comportat ca niste copii mari, cu mult peste 3 anisori…

–          E de repetat experienta. A doua zi Robi s-a trezit si mi-a spus: “mami, muunte, lapada!!”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fost una dintre escapadele alea neprogramate, m-am hotarat cam cu 24 de ore inainte de a pleca. Am avut vreo 80% de motive de a nu pleca, si totusi am facut-o si a fost minunat. Si am visat muntii inainte sa mi se propuna sa mergem, fix inainte.

PS: o cafea excelenta si un loc de joaca ptr copii, la cafeneaua din imediata apropiere a parcului din Sinaia, nu i-am retinut numele. Langa un hotel maricel, cel din centru, cariua nu, nu i-am retinut numele. Nu aruncati cu pietre, va rog, n-am mai fost la munte din 2010.

8 thoughts on “Goana dupa zapada

  1. Vreaaaau si eu! Doar ca noi am trecut de la saniuta la schiuri si deh, trebuie sa cautam o perioada nu foarte aglomerata cu monitor disponibil ca doar Ana stie sa schieze. Noi stam la baza partiei si bem bere:))

    • f bine de voi, parintii!🙂
      eu zic sa nu asteptati prea mult, ca nu stiu cat tine zapada, chiar si la munte si e pacat. sau, daca puteti ajunge in zona Cavnic, acolo nu e asa plin, sau cel putin asa am auzit. dar cam departe, deh…

    • aha. in februarie mai vrem si noi o tura, sper sa mai dea cu fulgi pana atunci. cu sotul next time, acum a stat acasa si-a desfacut brazii :))

Leave a Reply

