In vacanta, la muzeu


Mi-am luat inima in dinti si i-am dus pe huni la Antipa, cu atat mai mult cu cat vacanta de iarna mi s-a parut luuunga, in lipsa activitatilor specifice si mai ales in lipsa teatrului.

Am avut noroc, cred, auzisem ca e inca aglomerat si-s cozi mari, dar n-a fost sa fie in dimineata cu pricina. Am ajuns pe 28 decembrie, cu 10 minute inainte de deschidere (poate si asta sa fie un motiv). Erau deja vreo 30 de persoane iar cand am plecat, numarul se dublase.

2 masini de unde puteai procura bilele, posibil si asta sa fie un motiv pentru care au fost cozi atat de mari, insaunt la intrare doamne amabile care te ajuta la procurarea biletului, iar la receptie exista posibilitatea sa schimbi banii daca nu ai marunt, masinaria nu da rest. Ai audioguide (contra 10 lei), disponibil in romana si/sau engleza si info touch screens la tot pasul, la care pricepe si Bula despre ce e vorba, desigur, presupunand ca Bula stie sa citeasca. Foarte multe optiuni pentru grupuri si pentru straini, de asemenea. Ai “garderoba de magazin”, casute cu cheie unde iti poti lasa bagajele/hainele, nesemnalizata fizic, insa la verificarea biletului esti anuntat de existent ei. Mai multe detalii pe pagina lor de website, dar una peste alta, mi s-a parut destul de bine organizat totul.

Gusturile nu se discuta, nu e mereu la fel, si unora se pare ca nu le-a placut atat de mult:(. Insa noi ne-am simtit ca pestele in apa, hunii included, caci pentru ei am mers. Desigur, au inteles poate doar 15% din ce au vazut, doar jumatate din timp au fost atenti la explicatiile mele, dar per total a fost foarte bine. Hunisorii au fost in extaz, cum spuneam, o ora si 15 minute a durat turul nostru si nu s-au plictisit deloc, au mers numai pe piciorusele lor (lucru deosebit, prietenii stiu de ce) si apoi am mers acasa cu metroul (iar!).

Alte informatii utile:

Pret bilet adult: 20 lei.

Pret elevi/student, in baza legitimatiilor: 5 lei.

Pret bilet pensioanri: 10 lei.

Prescolarii au gratuitate, iar pe perioada vacantei toti elevii au de asemenea gratuitate.

Va recomand sa incepeti vizitele la muzeu, avem destule si-n Bucuresti, la o varsta cat mai frageda, e pacat sa nu folosim ce avem atat de la indemana. Sunt convinsa ca veti fi uimiti de cat de frumos vor sti sa aprecieze cei mici.

11 thoughts on “In vacanta, la muzeu

  1. Frumos muzeul! A fost si Ana chiar in saptamana inaugurarii si s-a bucurat imens! E drept ca a fost o iesire tata- fiica, deci s-a lasat cu multe explicatii care de care mai interesante. Cu mine, ar fi fost in stilul: “uite dinozaurul, uite foca, uite pestera, hai acasa”! (mintea mea de filolog atata poate)

  2. Mai, piticului i-a placut, noi am fost mai circotasi dar noi suntem circotasi oricum.
    Si noi cam tot o ora am stat in muzeu… Foarte faina poza in care se vede osul imens sub piciorul unuia dintre huni.
    PS: Mi-am dat seama ca noi am fost joi, nu miercuri, deci nu in aceeasi zi cu voi. Eu in vacanta cam pierd sirul.😀

    • daaa, poza aia si mie imi place. au fost tare amuzanti atunci, abia calcau de teama sa nu cada, sa nu se sparga geamul🙂

  3. Copiii tai sunt niste fericiti- au o mamica extraordinara! Imi place asa de mult ca ii duci peste tot si ii expui la atatea chestii faine! Trebuie sa fac si eu asta mai des cu S.

    • iti multumesc mult, Raluca, dar sa stii ca e loc de mai bine, sunt multe lucruri pe care le ratam, din lipsa mea de timp sau de informatie…. si din cauza ca depind de altii ca sa ma deplasez cu ei:(. fac ce pot, nimic special.
      te pup.

Leave a Reply

