Primul revelion in patru


A fost cel care tocmai a trecut.  A fost primul an de cand ii am pe huni si cand am simtit o schimbare, in bine evident, ‘un ceva’ ce a semanat nu cu un revelion neaparat, ci cu altceva decat o seara obisnuita. Au adormit de pranz pe 31 dec pe la 16.00, fara mofturi, fara plansete, lejer si firesc, fara sa fi facut ceva anume ca sa ii tin in picioare pana la ora asta, tarzie pentru programul lor de somn. I-am lasat sa doarma in voie, nici n-aveam cum altfel, am dormit si eu🙂, ce huzur!, asadar au facut ochi pe la 19.00. La miezul noptii erau care mai de care mai veseli. Le-au placut artificiile. Si noua, in premiera, cu 15 kg de huni in brate.

In jur de ora 01.00 i-am pus mai cu forta la culcare, nu vroiam sa-si dea de tot programul peste cap. Au adormit cam in 45 de min, au protestat o idee, aveau o energie si un chef de joaca de zile mari.

Iar eu am baut:). N-o mai facusem demult. N-am baut mult, nu sunt genul, am gustat doar. Oricum, e mai mult decat la revelionul trecut. Sau decat in ultimii 3 ani la un loc.

Si am ras. Fara nicio legatura cu alcoolul. A fost bine. E inca bine. E cald. Crestem.

11 thoughts on “Primul revelion in patru

  1. Bineânţeles că nu v-am uitat! Şi cum puteam eu să uit tocmai hunişorii ?
    La mulţi ani din toată inima!
    Pentru mămică – să aibă puterea şi răbdarea de a transforma micii hunişori în vajnici cavaleri , evident: multă sănătate, linişte sufletească şi chip luminat de zâmbet.
    Pentru hunişori: să crească mari, să fie sănătoşi şi întreprinzători, să aibă parte de normalitate şi linişte pe Terra, oriunde s-ar afla când se vor face mari!
    Cu mult drag.

    • StropiDeSuflet, iti multumim cu totii tare mult!
      ma bucur tare ca nu ne-ai uitat si-ti multumim de vizita!
      iti dorim la randul nostru un 2012 mai bun, cu sanatate, lumina in suflet si aceeasi creativitate cu care ne-ai obisnuit deja sa te insoteasca la tot pasul!

  2. Un an nou bun si plin, Luminita!
    Foarte faine fotoliile hunilor! Avea si S. un scaunel pe masura lui, dar l-a rupt tati, si scaunul de masa e 75% dezmembrat, deci se cere cu urgenta cumpararea unui scaunel pe masura lui S. Daca am sta pe langa Ikea…da nu stam😦

    • asa l-am simtit, gabi. pana acum, fiecare trecere dintre ani, de cand ii am pe huni a fost o seara ca toate celelalte, cu hunii dormind si noi cam pe acolo…

Leave a Reply

