Mos Craciun Exista!


Daca nu v-au convins Scrisorile lui ca exista, daca nu v-am convins la prima intalnire cu el din 2011, nici la cea de a doua, poate la cea de a patra, de acum, veti crede ca Mos Craciun exista (despre cea de a treia nu v-am zis nimic, sic!).

Iaca, pozele de mai jos vorbesc de la sine, eu notez doar ca hunii au fost realmente constienti de Mos Craciun in acest 2011 pe sfarsite, fara sa fi facut eu mari eforturi in aceasta privinta. I-au cantat, l-au admirat, l-au dorit, l-au chemat, l-au hulit, apoi l-au iubit si redescoperit iarasi si iarasi… posibil sa fie ultimul in carne si oase din casuta noastra, la anul doar Mosul in lipsa mai poate pastra magia. Sau cel putin asa cred acum🙂.

 

 

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Mos Craciun Exista!

  1. ce simpatici sunt cu caciulitele de spiridusi🙂
    noi anul asta am decis ca e riscant sa mai costumam un cunoscut (iar necunoscut nu aveam disponibil) la fel ca in anii trecuti, asa ca Mosu a trecut discret, a lasat cadourile si a fugit repede sa ajunga la ceilalti copii inainte sa apucam sa il vedem😀

Leave a Reply

