Muzica si muzici


Am primit o leapsa de la un suflet drag, e o leapsa frumoasa de la o persoana si mai frumoasa, asa incat n-o pot refuza.

Nu pot spune ca sunt omul unui singur gen de muzica. Imi plac toate, sau mai bine zis, din toate cate putin. Exceptand manelele, or fi bune si ele la ceva, dar nu pentru mine.

Dar, toate la timpul lor, asa incat au fost ani in care am ascultat un anumit gen de muzica, s iani sau momente, in care am preferat ceva la polul opus.

A fost rock-ul adolescentei fratelui meu, si-l copilariei mele deopotriva, pentru care ii multumesc, caci a deschis minti si inimi. De la el am invatat sa iubesc Queen si pe al sau Freddie, cu bune si rele si tot ce-i al lor, iar dintre toate creatiile lor minunate, aleg, cu greu, vestitul Show must go on, melodie care m-a urmarit multi ani dupa moartea lui Freddie. Tot atunci am vibrat pe Metallica si pe Guns’n Roses, inca vibrez si acum, alta varsta, alt trup, alta minte, cu alte dorinte, aceeasi vibratie.

Au fost si alte momente, pe la 15 ani cred, cand am ascultat Prodigy, over and over, am ascultat si-am privit, m-au fascinat videoclipurile lor si chiar si acum, cand sic and, sunt buni la sufletul omului.

A fost muzica frantuzeasca ceva mai tarziu, cu mintea mai coapta, o etapa ce inca arde, si-un exemplu de melodie de pus pe Repeat, pana la infinit si inapoi: ZAZ, je veux.

A fost vremea lui Tudor Gheorghe, vremea copilariei, a muzicii parintilor mei, si a maturitatii in acelasi timp. Este vremea lui Tudor Gheorghe si nu cred ca va muri vreodata pentru mine. L-am redescoperit cu alti ochi si alt suflet si sper sa am un dram de intelepciune si forta, astfel incat sa-l dau mai departe. De departe, preferatele mele sunt Au innebunit salcamii si In fiecare zi ne batem joc.

Sa nu uit de Loredana, printre putinii artisti romani, in adevaratul sens al cuvantului (parerea mea, desigur). Pe care Loredana am ascultat-o chiar recent, iar preferata mea este: Zig Zagga.

Ah, da, si colindele de Craciun, pe care le ascult si vara.

N-as putea trai fara muzica. Schimba stari de spirit, schimba drumuri, schimba vieti, schimba totul.

Dau mai deoparte aceasta leapsa frumoasa tuturor celor care doresc, dar in special Roxanei, Ioanei, Cristinei si Cojocaritzei.

Sursa foto: aici si aici.

6 thoughts on “Muzica si muzici

Leave a Reply

