Insist pentru Bibi: reminder 4, SMS!


Am fost intrebata de nenumarate ori in ultima vreme ‘De ce tocmai Bibi? De ce insisti atat de mult pentru Bibi? Si de ce acum?’

N-as sti sa raspund decat la prima intrebare, si nici in acest caz raspunsul nu e prea clar… dar o sa incerc totusi sa lamuresc pe toti cei ce simt nevoia.

S-a lipit povestea lui Bibi foarte tare de mine, nu stiu cum si nici nu conteaza. Nu-l cunosc personal, nici pe el, nici pe apropiatii lui, nici pe fetele care au demarat campania pentru el si care fac lucrurile sa se miste cu adevarat. Nu e o ambitie de-a mea, e pur si simplu dorinta de a ajuta, de a face bine. Chiar nu vi s-a intamplat? Atunci nu stiti ce pierdeti!

De ce insist atat de mult? Pai ca sa se intample, oameni buni! Din experienta stiu ca nimeni nu da nimic gratis, decat in foarte putine si rare cazuri, fie ele si umanitare, grave, tragice. Mintea mea nu pricepe de ce se-ntampla asta, ma gandesc ca daca as avea bani multi, asta ar fi primul lucru pe care l-as face: as ajuta copiii aflati in dificultate, as incerca sa salvez vieti. Mi se pare ca nu e sentiment mai frumos si mai inaltator pe lumea asta decat sa salvezi vieti, vieti la inceput de drum, vieti care vor schimba la randul lor alte vieti!

Si mai mult decat atat, in cazul lui Bibi boala este avansata, operatia trebuie sa aiba loc cat mai repede! Cum sa nu insist??

Si de ce acum? De cazul lui Bibi am aflat aproximativ acum 2 luni, atunci cand am reinviat blogul si cand am realizat ca am un cont de Facebook cu care pot face lucruri. Am pus imediat banner-ul la mine pe blog si… cam atat. Pentru ca atat credeam ca pot face la momentul respectiv. Acum s-a mai schimbat situatia, pentru ca acum simt ca pot sa ma dedic suficient cat sa aduc o schimbare reala. Putini stiu ca am mers mana in mana cu boala, de pe la inceputul acestui an. Si mai putini stiu ca inca nu s-a terminat, ca stau cu securea desupra capului clipa de clipa, ca tresar de fiecare data cand suna telefonul, de teama unei noi vesti proaste. Poate si de aici a venit decizia de a ma implica in acest caz… poate si datorita faptului ca am copii, sanatosi, multumescu-ti Doamne! Sper, lupt, si atata timp cat mai pot respira, voi continua sa sper si sa lupt. Si voi face asta, de acum inainte, si pentru Bibi, pana cand acest copil va fi unul sanatos si va avea o viata normala, asa cum toti copiii merita sa aiba!

Si nu in ultimul rand, pentru ca e luna cadourilor. Luna in care foarte multi se simt generosi si simt tare de tot sa arate asta. Ipocrizie sau nu, coincidenta sau nu, egoism sau nu, pur altruism sau nu, nu-mi pasa, nu ma intreb prea mult, doar cer si insist cat se poate. Acum, pentru Bibi. It’s all about marketing, fir-ar, dar daca asa Bibi e mai aproape de o viata normala, atunci fie!

Si mi-ar placea tare de tot sa nu ne implicam doar acum. Doar pentru ca e Craciun, doar pentru Bibi. Ca el sunt foarte multi. La fel de multi, poate, pe cat sunt cei care pot sa ajute.

Va reamintesc ca mai sunt doar 2 zile in care puteti dona cel putin 2 euro pentru Bibi, prin SMS la 848.

Reiau mai jos si numerele puse la dispozitie de Romtelecom:

0 900 900 301- 10 euro/apel

0 900 900 303 – 3 euro/apel

0 900 900 305 – 5 euro/apel

Conturile in care se pot face donatii se gasesc la Bibi pe blog.

Ni s-au alaturat recent in campanie: Ioana, care a facut vraji si astfel ne-au ajutat si cei de la Radio Junior, precum si cei de la Portavoce, care au postat anuntul cu Bibi gratuit, in peste alte 365 de site-uri. Sa stiti ca in mod normal postarea unui anunt la ei pe site costa, dar au ales sa se implice si sa ajute, asadar n-am platit nimic. Multumim din suflet!!

Implica-te si tu. Salveaza-l pe Bibi.

Leave a Reply

