O, brazi frumosi… de weekend


In weekend am impodobit bradul. Primul brad de anul asta, acela al hunilor. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca vor si ei sa participe. Iar bucuria mea a fost si mai mare, astept acest moment de mai bine de trei ani…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pe mami a chinuit-o talentul si-a facut si doi braduti din cutii de chibrituri. Vroiam initial sa fac un bradut mare, din cutii de carton, impachetate frumos, cu fundita, de o intaltime considerabila. Insa, spre rusinea mea, mi-am dat seama ca n-am suficiente resurse si rabdare, plus ca n-am gasit cutii de marimi potrivite… frumosi si astia, totusi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Duminica dupa amiaza am mai facut ceva brazi, doi din reviste, si doi mai simpli, din carton. Asupra celor din reviste as vrea sa poposesc putin, sunt extrem de simplu de realizat, la indemana oricui, si arata foarte frumos. Aveti mai jos si un filmulet tutorial. Noi n-am pus sclipici, dar nu e inca timpul pierdut:).

 

Mai mult decat atat, din reviste se pot face o gramada de lucruri frumoase, am deja cateva planuri pentru viitor.

Urmeaza, sper weekend-ul care vine, bradul de adulti, dar pentru asta am nevoie de sot, as vrea sa-l facem impreuna, sper sa nu lucreze chiar atunci.

Voi ati facut bradul? Fie ca da, fie ca nu, poate nu uitati sa treceti si pe la sondaj, undeva in stanga jos, pentru un vot, multumesc.

7 thoughts on “O, brazi frumosi… de weekend

Leave a Reply

