Ratusca cea urata


Am mers iar la teatru sambata, hunii asteptau cu maxima nerabdare. Am vazut Ratusca cea urata, pusa in scena de Trupa Paiata, la MTR. Din pacate insa, experienta nu a fost prea grozava, piesa cam la fel de urata ca si ratusca din poveste. Prea simpla, cu elemente care n-au putut fi adaptate frumos in teatru (nu mi-a placut deloc lacul de exemplu, intruchipat de o carpa albastra agatata de gard, care mai si cadea din cand in cand), cu ceva mai multa muzica decat de obicei, dar simplu raaau tot show-ul; una peste alta, un spectacol nu foarte atragator pentru copii. Am zis ca nu mai mergem aici, nu m-am tinut de cuvant, asa ca cine face ca mine, ca mine sa pateasca!

Sambata viitoare vom merge tot la ei, la spectacolul de Craciun, sa-l vedem pe Mos Craciun in persoana, si-a anuntat prezenta tot acolo, la MTR, tot cu ajutorul Trupei Paiata. Am achitat biletele de ceva vreme, nu mai putem da inapoi mai ales ca hunii asteapta cu nerabdare. In plus, sper sa fie mai ok si Mosul sa faca toti banii.

Cateva poze din spectacolul de saptamana trecuta, mai jos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La final ne-am pupat cu ratusca lebada cea frumoasa, asta a fost foarte frumos pentru huni.

9 thoughts on “Ratusca cea urata

  1. bine , macar, ca s-au bucurat baietii de spectacol, desi se putea muult mai bine.
    Nu stiu cat de la indemana va e sa dati o fuga la Ploiesti, dar teatrul pentru copii de acolo inca mai pune in scena piese foarte frumos adaptate🙂

    • dap, asa zic si eu, bine ca ei s-au simtit bine.
      la ploiesti nu prea putem ajunge, eu nu ma pot deplasa singura cu ei, de condus nu conduc, sotul e bolnav, de-astea… e greu uneori si in bucuresti, ca trebuie sa apelez la rude si ca sa-mi fac piata… dar, noi sa fim sanatosi, trec ele toate!

Leave a Reply

