Cat costa zambetul unui copil?


Am scris postul asta acum vreo doua saptamani, dupa cum spune si data din pozele de mai jos. Are aceeasi valaore si insemnatate pentru mine, doar ca abia azi si-a gasit si el randul pe blog. Voila:

Sunt atatea lucruri mici (pentru noi ca adulti), care cer atat de putin efort, care ne sunt atat de la indemana si care pot aduce atat de multa bucurie in sufletele celor mici, incat nu inteleg de ce nu ne oprim o clipa din alergat si nu facem loc si lucrurilor mici, in vietile noastre. Fie suntem orbi si insensibili la tot ce ne inconjoara (including our kids), fie pur si simplu nu (mai) bagam de seama detaliile mici, prea mici pentru noi astia mari si prea mari pentru ei, astia mici.

Acum doua seri, cand am ajuns acasa, le-am adus hunilor cateva planse de colorat. Nimic special, planse alb-negru, banale, pe care oricum le-au mai vazut de foarte multe ori. A fost ‘cadoul’ meu cand am intrat pe usa, caci in fiecare seara mami trebuie sa le dea “cevaaaaaaaaaaaaaaa!”. Am stat cu ei sa le coloram mazgalim, sa desenam casute si flori, fara sa ma dezbrac, fara sa ma descalt chiar, primul lucru pe care l-am facut practic cand am intrat in casa a fost sa ma dedic lor, numai lor, pentru aproximativ 15 minute.

 

 

 

 

 

 

A fost extraordinar, si pentru mine, dar si pentru ei, zambetele si chicotelile lor fac mai mult decat toti banii din univers. Si cat de simplu a fost! Cat de multumiti au fost dupa doar 15 minute!

 

 

 

 

 

 

PS: intrebarea adecvata era: Cat NE costa zambetul unui copil? Un raspuns corect ar putea fi: vreo 2 minute, de cele mai multe ori.

PPS: sau poate si mai corect era sa intreb: Cat valoreaza zambetul unui copil? Si categoric, unicul raspuns este: zambetul unui copil este NEPRETUIT si INESTIMABIL.

4 thoughts on “Cat costa zambetul unui copil?

  1. frumos ai evidentiat cat de mult conteaza sa te daruiesti copiilor, nu sa le faci cadouri scumpe si sofisticate!
    citeam undeva urmatoarea fraza: “copiii ii iubesc pe cei care se joaca cu ei”…poate ca e bine sa reflectam din cand in cand la chestia asta
    pupici pentru mamica minunata si Hunisorii deosebiti!

    • merci fain, claudia! asa e, ei apreciaza f mult sa faci lucruri impreuna cu ei, in special in joaca, asta fiind principala lor ocupatie la aceasta varsta. asa capata incredere in ei, in tine ca parinte, in lumea din jur, asa invata lucruri, asa e si fun, e si simplu de foarte multe ori, deci de ce nu?

  2. Vad tot mai mult in ultimul timp ca se da o adevarata lupta in noi pentru lucrurile care conteaza, acelea marunte care iti umplu sufletul de frumos si intre societatea noastra in continua miscare si alergatura si zapaceala care te prinde de multe ori intre usi si te poarta cu ea.

    • asa e, cel putin cu mine asa se intampla. eu declar un adevarat razboi deschis, nu doar o lupa, si nu ma las pana cand n-am sa-l castig!

Leave a Reply

