Binoclu hand made pentru huni


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asta a fost cea mai simpla si usor de facut jucarie handmade. Sau poate asa mi s-a parut mie, fiind facuta imediat dupa calendarul de Advent.

Materialele 2 role de carton de la hartie igienica sau prosoape de bucatarie, autocolant, perforator hartie, perforator cu forme, foarfeca sau cutter, lipici, siret.

Mod de pregatire Cum nu se poate mai simplu: am taiat autocolantul pe dimensiunea rolelor si l-am lipit. Am folosit culori diferite si foarte tari. Am lipit apoi cele 2 role una de alta. Am decorat tot cu autocolant folosind perforatorul decorativ (sa traiasca cine l-a inventat ca bine a facut), am dat cate 2 gauri pe binoclu, in partile laterale (sfat: de dat aceste gauri separat, inainte de a lipi cele 2 role, altfel va fi greu dupa lipirea rolelor, credeti-ma pe cuvant🙂 ), apoi am pus siretul.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hunii au tinut aproape si m-au ajutat, dupa cum puteti vedea. De mare efect acest binoclu si amuzant de facut.

Acum imi pare rau ca n-am cumparat un siretel colorat, dar ideea mi-a venit duminica la pranz, incercand sa adorm… mi-am dat seama ca n-am nicio sansa, si a trebuit sa ma descurc cu ce am gasit in casa.

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azi l-au luat cu ei la cresa si Robi a fost tare dezamagit ca binoclul lui s-a stricat, s-au dezlipit rolele, dar chiar si asa, l-a luat in clasa si il arata mandru tuturo copiilor. Era ca un fel de guru in mijlocul lor, dragul mamii!

 

7 thoughts on “Binoclu hand made pentru huni

  1. haha ce tare , ale voastre au si ochi, gura si mai ales snur. Eu abia am apucat sa il lipesc ca Dante era foarte nerabdator sa mi-l ia din mana sa priveasca prin el .

    • surprinzator vavaly, la confectionarea binoclului hunii au avut rabdare si au participat. de regula, nu prea se implica in astfel de activitati. exceptand taiatul cu foarfeca🙂

Leave a Reply

