Home made weekend cu surprize de 5 stele


Cam asa ne-a fost weekend-ul, in casa, cu toate cele ale ei, intrucat suntem raciti cu mami in frunte. Am scos nasul putin pe afara doar sambata dimineata, la cumparaturi (nu i-as fi luat si pe ei, dar nu aveam cu cine sa-i las si nici cine sa-mi faca piata).

Nu ne-am plictisit insa, din contra, eu una am simtit ca n-a trecut weekendul degeaba pe langa mine.

 

 

 

 

 

 

Surpriza 1: Sambata dupa amiaza ne-am delectat cu noua achizitie: Education Board. Practic sunt cate doua tablite multifunctionale, o parte magnetica si o parte tabla de scris cu creta + numaratoare + socotitoare + ceas + magneti litere + magneti cifre de la 1 la 20 + magneti semne matematice de baza. Un real succes, i-a tinut ocupati vreo 30 de minute cat a mesterit tati sa faca din doua una si s-o monteze pe perete + 1 ora (intreaga, da?!) imediat dupa, la explorat. De fiecare data cand trec pe acolo se opresc cel putin 20 de minute la desenat, lipit magneti si mesterit lucruri. Le place foarte tare si micul ceas din mijloc.

Surpriza 2: Mami a mesterit primul ei Calendar de Advent, sambata noaptea. Nu va pun poza inca, am un post pregatit special pentru asta, va urma. 🙂

Duminica dimineata au luat la rand 80% din jucariile din dormitor, sau redelectat cu toate puzzle-urile existente (chiar cand ziceam ca s-au plcitisit de ele) si am avut surpriza ca Edi sa repete intr-o forma foarte apropiata de corect, absolut toate cele reprezentate de puzzle: animale, vehicule, numerele, forme geometrice etc. Pentru mine asta a fost surpriza cu numarul 3.

 

 

 

 

 

 

Surpriza nr 4: baloane legate pe sfoara. O chestie atat de simpla, dar care lor le-a placut foarte mult!

 

 

 

 

 

 

Surpriza 5: placinta de dovleac home made cu tati, facuta pe la pranz. N-am poze, n-am fost pe faza, strangeam taifunul din dormitor, dar a iesit absolut delicioasa. Bravo, tati!

Surpriza 6: dupa amiaza de duminica ne-a tinut ocupati cu un hand made binoclu viu colorat, cate unul pentru fiecare hun, facut impreuna cu ei. 2 poze mai jos, detalii despre modus operandi curand. 🙂

 

 

 

 

 

 

Intre astea toate am apucat sa spal, sa fac curat, sa gatesc (ce-i drept la gatit am pus si soacra la bataie, cu niste ardei umpluti, chiftelute si snitele, sarn’a, o bunaciune!, iar ciorbita am facut-o impreuna cu tati). Un weekend frumos si plin, un weekend cald, cum n-am mai avut de ceva vreme.

14 thoughts on “Home made weekend cu surprize de 5 stele

    • am cumparat-o de pe okazii si am dat 10 lei pe transport. tablita a costat 45 de lei.
      daca sunteti din Bucuresti, o gasiti si la Dragonul Rosu, in voluntari, chair la un pret mai mic.

  1. mi-a placut atat de tare sa urmaresc povestea weekendului vostru reusit! asta a concis si cu o nevoie stringenta a mea: necesitatea unei tablite de scris! mi-a placut ideea voastra! banuiesc k sunt 2 tablite cumparate! as putea sa stiu dimensiunea uneia dintre ele? se confectioneaza pe 2 dimensiuni, din pricina asta intreb! cum le-ati prins in perete? as vrea sa procedez la fel! 🙂 va doresc Craciun fericit!

    • buna,
      le-am cumparat acum un an, dimensiunea aproximativa este de 40×50 cm, si da, sunt 2 diferite. sunt prinse in suruburi, de tati :). am vazut mai multe variante in comert, ai de unde alege…
      Craciun fericit si voua!

Leave a Reply

